سرنوشت مبهم خواهرزاده ملک سلمان

سرنوشت مبهم خواهرزاده ملک سلمان
پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 - 16:28

فعالان مجازی نزدیک به دربار سلطنتی آل‌سعود به اخبار مربوط به ربوده شدن خواهر زاده پادشاه سعودی واکنش نشان داده‌اند.

العالم- عربستان سعودی

به گزارش العالم، حساب‌های کاربری در توییتر طی توییت‌هایی، خبر روزنامه انگلیسی "تایمز" درباره ربوده شدن شاهزاده "سلمان بن عبدالعزیز آل سعود" و پدرش از قصرشان در ریاض را رد کرده‌اند.

این حساب‌های کاربری با تکذیب بازداشت این شاهزاده، تأکید کرده‌اند که شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، خواهرزاده "ملک سلمان" در سلامتی کامل به‌سر می‌برد و در کنار خانواده‌اش در قصران در ریاض است.

روزنامه تایمز به نقل از یک منبع نزدیک به شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز، نوشته است که او به همراه پدرش تا همین چند وقت پیش در یک خانه دوطبقه در ریاض و تحت تدابیر شدید امنیتی محبوس بوده‌اند و حدود 20 نگهبان در آن محل حضور دارند.

تایمز شرایط بازداشت این دو شاهزاده را "منطقی" توصیف کرده و نوشته است آنها از حق تردد آزادانه داخل خانه و خوردن چایی زیر سایه و دیدار و تماس با خانواده‌های‌شان برخوردار هستند.

این روزنامع افزود، "دو ماه و نیم پیش اوضاع به طور ناگهانی تغییر کرد؛ زیر این دو شاهزاده به طرز مرموزی ناپدید شدند و نزدیکان آنها نمی‌توانستند با آنها ارتباط برقرار کنند و خانه‌ای که در آنجا بازداشت بودند خلوت به نظر می‌رسد."

بعید نیست مقامات سعودی شاهزاده سلمان را به همراه شماری ابتدا بازداشت و سپس تحت فشارهای غربی آزاد کرده‌اند ولی تاکنون خانواده شاهزاده سلمان خبر آزادی او را تایید نکرده‌اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها