از حاج رضوان تا حاج قاسم؛ هدف واضح، دقیق و مشخص است

از حاج رضوان تا حاج قاسم؛ هدف واضح، دقیق و مشخص است
جمعه 24 بهمن 1399 - 13:31

شماری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی سالگرد شهادت شهید عماد مغنیه به دست رژیم جنایتکار اسرائیل در دمشق در سال 2008، گرامی داشتند.

العالم- داغ‌های مجازی

کاربران در شبکه اجتماعی توییتر هشتگ "#عماد-المقاومة-الناس" و هشتگ "#الحاج-رضوان" را ایجاد کرده و طی آنها، به نقش مهم شهید عماد مغنیه (ملقب به حاج رضوان) در مقابله با رژیم اسرائیل در لبنان، فلسطین و سوریه و همچنین نقش این شهید بزرگوار در حمایت از گروه‌های فلسطینی اشاره کرده‌اند.

یکی از کاربران بخشی از سخنان "سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله را بازنشر داده که گفته است: "عماد مغنیه ده‌ها هزار رزمنده آموزش‌دیده و مجهز و آماده برای شهادت را تربیت کرده است." این سخنان در اشاره به تداوم مبارزه و جهاد علیه رژیم اسرائیل است.

کاربر دیگری در توصیف ویژگی‌های حاج عماد مغنیه نوشته است: "در چنین روزی عماد مغنیه شهید شد... مرد فوق‌العاده‌ای که تکرار نمی‌شود.. مرد میدان و شجاع، استراتژیست، حکیم و مخلص... . عماد مغنیه همچنان در قلب‌ها، ذهن‌ها، اراده ما و در هر محور و موقعیت مقاومت حضور دارد."

یک کاربر نیز به نقش شهید عماد مغنیه در دقاع از قضیه فلسطین اشاره و تأکید کرده است که هدف والای این شهد آزادسازی قدس بوده و او نقش بارزی در تبدیل نوار غزه به دژی محکم علیه رژیم اشغالگر و نیز بالا بردن توانمندی‌های حماس داشت.

یک کاربر دیگری عکس دسته‌جمهی شهید مغنیه، سیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی را منتشر کرده و نوشته است: "هدف واضح، دقیق و مشخص است: ساقط کردن اسرائیل از هستی".

پربیننده ترین خبرها