الوفاق بحرین خطاب به آل خلیفه: ترامپ سقوط کرد، به سوی مردم بازگردید

الوفاق بحرین خطاب به آل خلیفه: ترامپ سقوط کرد، به سوی مردم بازگردید
يکشنبه 26 بهمن 1399 - 17:56

معاون دبیرکل حزب الوفاق بحرین گفت که تنها راه حل مشکلات سیاسی در این کشور بازگشت به سوی مردم است.

العالم - بحرین

شیخ «حسین الدیهی» معاون دبیرکل حزب الوفاق در دهمین سالروز انقلاب بحرین، خطاب به حاکمان آل خلیفه گفت که با سقوط دونالد ترامپ، وقت آن است که به سوی مردم خود بازگردند.

وی بیان داشت: که کنار گذاشتن مردم در تصمیم‌گیری‌ها موجب شده است تا حکومت بحرین ضعیف شود و کسری بودجه از زمان آغاز بحران سیاسی افزایش یافته و بحرین را تحت سیطره کشورهای وام دهنده قرار داده است.

الدیهی تأکید کرد که برای مبارزه با فساد هیچ راهی جز مشارکت واقعی مردم در تصمیم‌‌گیری‌های سیاسی وجود ندارد و مردم باید منبع قدرت باشند.

معاون دبیرکل حزب الوفاق بحرین همچنین خبر داد که رایزنی‌ها و ارتباطاتی برای حل بحران سیاسی در بحرین صورت گرفته و این حزب نیز برای حفظ منافع مردم با رویکرد مثبتی در این خصوص رفتار می‌کند.

او سپس به سازش بحرین با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که عادی‌سازی روابط صرفا کارتی برای رأی آوردن ترامپ بود، اما او سقوط کرد.

الدیهی خطاب به حاکمان بحرین گفت: «ترامپ سقوط کرد و همراه آن آرزوهای شما نیز بر باد رفت، به سوی مردم خود بازگردید.»

امروز (۱۴ فوریه) سالروز آغاز انقلاب مردم بحرین در سال ۲۰۱۱ است، انقلابی که با سرکوب شدید آل خلیفه و با استمداد از مأموران دولت سعودی مواجه شد و صدها بحرینی از جمله رهبران انقلاب به زندان افتادند.

«شیخ عیسی قاسم» رهبر انقلاب بحرین نیز روز گذشته در سخنانی گفت که رژیم آل خلیفه همچنان به سرکوب مردم بحرین ادامه می‌دهد و همه حد و حدود را زیر پا گذاشته است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها