ویدیوی سر خوردن تریلی در جاده یخی تگزاس/ تصادف زنجیره‌ای ۱۳۰ خودرو و ۶ کشته در آمریکا

دوشنبه 27 بهمن 1399 - 17:28

سرما وکولاک شدید برف در آمریکا موجب یخ زدگی و لغزنده شدن راه ها و در نتیجه سرخوردن خودروها و تصادفات گوناگون در این کشور شده است.

العالم ـ آمریکا

در تصاویری که رسانه های خبری منتشر کرده اند تصویر سر خوردن یک تریلی در جاده یخی تگزاس مشاهده می شود که بر اثر یخ زدگی خیابان به خاطر کولاک برف و سرما به وقوع پیوسته است.

۶ کشته در تصادف زنجیره‌ای ۱۳۰ خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس

همچنین در تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۳۰ خودرو در یک جاده یخ‌زده در جنوب آمریکا ۶ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

به گفته مقامات این حادثه حدود ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۱۱ فوریه (۲۳ بهمن) به وقت محلی و در شرایطی روی داد که در این ساعت بسیاری از کارکنان بیمارستان و اورژانس به محل کار خود می‌رفتند و کارکنان شیفت شب از آنجا برمی‌گشتند. بنابراین برخی از افراد آسیب‌دیده خود از کارکنان بخش بهداشت و عوامل فوریت پزشکی یا مأموران پلیس بوده‌اند.

تصادف زنیجره ای

این تصادف در بزرگراه بین ایالتی شماره ۳۵ در فاصله نه چندان دور از مرکز شهر فورت ورث اتفاق افتاد. بر اثر برف و یخبندان، جاده ها در این کشور لغزنده شده است. در تصاویر منتشر شده از این حادثه خودروهای آسیب‌دیده، کامیون‌های واژگون‌شده و حتی خودروهایی دیده می‌شوند که بر اثر شدت برخورد، روی هم سوار شده‌اند. فورت ورث در حاشیه غربی شهر دالاس در ایالت تگزاس قرار دارد.

مت زاوادسکی، سخنگوی سازمان مردم‌نهاد امداد پزشکی که متولی خدمات آمبولانس منطقه است، خاطرنشان کرد که ۳۶ نفر از زخمی‌ها با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و در مجموع بیش از ۶۵ نفر از آسیب‌دیدگان هنوز بستری هستند. ۳ نفر از مجروحان دچار آسیب‌دیدگی شدید شده‌اند. بسیاری از افراد دیگر نیز در محل حادثه درمان شدند.

پربیننده ترین خبرها