پس از تماس بایدن با نتانیاهو کلید خورد؛

جلسه اضطراری کابینه اسرائیل درباره ایران

جلسه اضطراری کابینه اسرائیل درباره ایران
پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 - 12:40

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که کابینه این رژیم برای بررسی موضع دولت جدید آمریکا در قبال پرونده هسته‌ای ایران جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهد کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

پس از تماس تلفنی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، منابع صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که نخست‌وزیر این رژیم برای بررسی موضع واشنگتن در قبال توافق با ایران، امشب، جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی «معاریو»،‌ در این نشست که به صورت مکالمه گروهی (vc) برگزار می‌شود، علاوه‌ بر برخی وزیران،‌ اعضای ارشد نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز مشارکت خواهند کرد.

معاریو در ادامه همچنین گزارش داد که اعضای ارشد وزارت خارجه این رژیم نیز در این نشست شرکت خواهند کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که اخیراً،‌ «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با شبکه صهیونیستی کان از اختلاف خود با نتانیاهو بر سر موضوع ایران خبر داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونستی در گفت‌و‌گوی یادشده با حمله به روش مقابله نتانیاهو با پرونده هسته‌ای ایران از اقدام او در تعیین «مئیر بن شبات» رئیس آنچه مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی خوانده می‌شود، به عنوان مسئول مذاکره با دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در موضوع توافق هسته‌ای ایران آن هم بدون سهیم کردن دیگر سازمان‌های ذیربط این رژیم انتقاد کرده بود.

بنی گانتز در این خصوص گفته بود: «ما در یک سیستم ریاست جمهوری نیستیم! نتانیاهو مانند یک شاه اداره امور را برعهده دارد از این رو تلاش خواهم کرد تا تمام سازمان‌ها در این خصوص (انتخاب مئیر بن شبات)‌ اظهار نظر کنند».

فارس

پربیننده ترین خبرها