شبکه العربیه .. تشکر!

شبکه العربیه .. تشکر!
شنبه 2 اسفند 1399 - 18:06

گفت وگوی شبکه العربیه عربستان سعودی با رغد دختر صدام سفاک، با واکنش تند جامعه عراق مواجه شد.

العالمدرگوشی

بسیاری از مردم عراق این اقدام را تلاش عربستان سعودی برای بهبود وجهه حزب ددمنش بعث دانستند.

عربستان سعودی، امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی معتقدند که الان زمان اجرای مرحله دوم توطئه شان برای بازگرداندن عراق به دوران قبل از سال 2003 فرا رسیده است چرا که در مرحله اول موفق شدند تظاهرات مردم عراق برای احقاق حقوقشان را با استفاده از باندهای جوکری و مزدوران سفارت آمریکا در بغداد، به سمت حمله به مرجعیت دینی، شعائر حسینی، حشد الشعبی، شهدای وطن و تخریب رابطه تاریخی ایران و عراق، سوق دهند.

در مرحله دوم این توطئه قرار است رغد به عنوان سمبلی مطرح شود که قادر است لبخند را مجددا به چهره مردم عراق بازگرداند، او به طرزی احمقانه اینگونه وانمود کرد که وضع عراق در زمان رژیم پدرش بسیار بهتر از الان بوده و همه می خواهند که به آن دوران زیبا بازگردند!

کارشناسان معتقدند که فشار آوردن بر العربیه برای توقف پخش این گفت وگو اشتباه است بلکه برعکس، مردم عراق باید به این دلایل از پخش گفت وگوی مزبور از شبکه العربیه تشکر کنند.

این گفت وگو چهره پلید ائتلاف سعودی - اماراتی – صدامی بعثی داعشی را به خوبی نشان داد.

خاطره گورهای جمعی، سلاح شیمیایی، جنایت انفال، انتفاضه شعبانیه، کشتار حلبچه، اخراج صدها هزار عراقی به اتهام ایرانی الاصل بودن، بازداشت و اعدام بیش از 20 هزار نفر از فرزندانشان، دفن صدها هزار عراقی در صحرا، تغییر بافت جمعیتی عراق، حمله به ایران و کویت، خشک کردن هورها و مرگ بیش از یک میلیون عراقی بر اثر محاصره که مردم در دو دهه گذشته آن را فراموش کرده بودند، را در اذهان زنده کرد.

چهره واقعی به اصطلاح قهرمانان رژیم صدام را برای نسل جوان عراق که در آن زمان زندگی نمی کردند، برملا کرد، خصوصا وقتی ریم دختر علی شیمیایی جنایتکار معروف، رغد را تهدید کرد که اسرارش را افشا خواهد کرد.

این گفت و گو ماهیت واقعی صدام و حزب بعث را برای نسلی نشان داد که در آن دوران نمی زیستند و این موارد را برایشان یادآوری کرد.

صدام دستور قتل همسر رغد را صادر کرد.

عموی رغد به نام علی شیمیایی، سر حسین کامل همسر رغد را برید و برای صدام هدیه فرستاد.

صدام، عدنان خیرالله دایی رغد را با انفجار بالگرد به قتل رساند.

برادر رغد کوشید عموی خود وطبان را به قتل برساند.

علی شیمیایی عموی رغد، صدام کامل شوهر خواهر رغد را به قتل رساند و مادر حسین کامل همسر رغد را که پیرزنی بیش نبود، شکنجه کرد و زبانش را برید.

حسین کامل همسر رغد، بارگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا را گلوله باران کرد.

صدام پدر رغد، احمد حسن البکر و تمام فرزندانش را به قتل رساند.

قصی برادر رغد، هزاران زندانی عراقی را فقط به خاطر اینکه عراق در محاصره بود و دولت توان تامین هزینه نگهداری شان را نداشت، به قتل رساند.

عدی برادر رغد، به خاطر سادیسمی که داشت، جوانان را جلوی شیرها و ببرهایی که داشت می انداخت تا آنان را بخورند و او از تماشای این صحنه لذت ببرد.

پس مردم عراق باید از شبکه العربیه تشکر کنند که آنان را با ماهیت پلید خانواده جنایتکار، کینه توز، متعفن و رذل صدام آشنا کرد.

مردم عراق باید از العربیه تشکر کنند که برخی از سیاستمداران عراقی را از خواب غفلت بیدار کرد که به خاطر سوء مدیریتشان، عراق را به جایی رساندند که امروز دلقکی مانند رغد جرأت یافته خود را به عنوان نجات دهنده عراق از مشکلات معرفی کند.

مردم عراق باید از العربیه تشکر کنند که چهره واقعی توطئه آمریکایی اسرائیلی سعودی اماراتی برای بازگرداندن حزب بعث صدام به حکومت را افشا کرد، حزبی که مردم عراق در سال 2003 جسدش را تا ابد در گورستان تاریخ دفن کردند.

مردم عراق باید از العربیه تشکر کنند که به یادشان آورد که باید سرزمینشان را از لوث وجود باندهای جوکری و پس مانده های حزب بعث پاکسازی کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها