عملیات ضربتی نُجَباء در شمال بغداد و هلاکت والی داعش

عملیات ضربتی نُجَباء در شمال بغداد و هلاکت والی داعش
يکشنبه 3 اسفند 1399 - 14:48

رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء در قالب تیپ ۱۲ الحشد الشعبی با حمله‌ای غافلگیرکننده به محل اختفای تروریست‌ها در شمال بغداد، والی و مفتی شرعی داعش را به هلاکت رسانده و بقایای این گروه تروریستی را تار و مار کردند و عده‌ای از مهره‌های کلیدی این گروه تروریستی را دستگیر کنند.

العالم - عراق

رزمندگان عراقی روز گذشته در عملیاتی غافلگیرکننده با حمله به مقر هسته مخفی تروریست‌ها در «الطارمیه» واقع در شمال بغداد، موفق شدند والی و مفتی شرعی داعش در این منطقه را به هلاکت برسانند و عده‌ای از مهره‌های کلیدی این گروه تروریستی را دستگیر کنند.

تیپ ۱۲ سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق متشکل از نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء از صبح شنبه با ورود به این منطقه، شناسایی و تعقیب بقایای داعش را آغاز و در کمین شبانه نیز شمار قابل‌توجهی از مخفی‌گاه‌های تروریست‌ها را منهدم کرد.

این درگیری‌ها شامگاه شنبه و سحرگاه یکشنبه با حملات گسترده موشکی توسط کاروانی از نفربر و خودروهای زرهی نُجَباء به تبادل شدید آتش میان طرفین منجر شد.

بر پایه این گزارش، هم‌اکنون الطارمیه تحت کنترل رزمندگان ویژه نُجَباء درآمده و عملیات پاکسازی تله‌های انفجاری و همچنین پیگرد تروریست‌های متواری به مناطق مسکونی و مزارع همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار پیامی توئیتری از این عملیات موفقیت‌آمیز تقدیر کرد و نوشت: عملیات "الطارمیه" که به شکار یکی از مهمترین سرکرده‌های داعش منجر شد، از هر نظر شجاعانه و دلیرانه بود.

نصر الشَمَّری با تجلیل از جانفشانی شهدای ارتش و الحشد الشعبی، نیروهای امنیتی را سپر امنیت و حافظ وحدت کشور خواند و افزود: استمرار و ادامه چنین عملیاتی ضروری است تا همه سرکرده‌های جنایتکار به دام بیفتند و نقشه‌های تروریستی در عراق خنثی شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها