الطارمیه عاری از تروریسم؛ بعدی سنجار است

الطارمیه عاری از تروریسم؛ بعدی سنجار است
دوشنبه 4 اسفند 1399 - 14:08

نیروهای حشد الشعبی شهر الطارمیه در غرب عراق را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند. در این عملیات خسارت ها و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد آمد.

العالم - داغ های مجازی

کاربران عراقی توییتر با راه اندازی هشتگ #الحشد_يطهر_الطارمية (حشد طارمیه را پاکسازی کرد) از جانفشانی نیروهای حشد در مبارزه با تروریسم تکفیری قدردانی کردند و از این نیروها که برآمده از دل انسانیت و غیرت عراقی است خواستند شهرهای دیگر را هم که همچنان در اشغال داعش است، آزاد کنند.

بوق های تبلیغاتی مزدور که در هر شکست این گروه تروریستی، بنای مرثیه سرایی برای آن می گذارند، تبلیغات گسترده ای را برای تخریب وجهه حشد الشعبی و زیر سئوال بردن جانفشانی های آن در راه وطن راه انداخته و خشم ملت عراق را برانگیخته اند.

حشد الشعبی در عملیات آزادسازی الطارمیه سه شهید به نامه های أيسر وليد سحاب سرحان العبيدی، علی ضاری محمد نجم العبيدی، لؤی على حميد مطر العبيد تقدیم کرد همچنین إبراهيم حسين عبد العزيز المشهدانی، فرمانده گردان وكاظم خميس شوكة العنزی، و حسام إسماعيل حمد العبيدی در این عملیات مجروح شدند.

در این عملیات، تروریست های موسوم به "والی الطارمیه و مفتی شرعی" آن به همراه تعداد دیگری از سرکرده های "داعش" در شمال بغداد و فلوجه در شهر الطارمیه به هلاکت رسیدند.

فالح الفیاض، رئیس شورای حشد الشعبی با صدور بیانیه ای درباره آزادسازی الطارمیه از مبارزات حشد الشعبی قدردانی کرده و گفت که این عملیات نقش مهمی در امنیت و ثبات بغداد و شهرهای اطراف آن داشته است.

پربیننده ترین خبرها