میراث النقاش، تلاش و مبارزه

میراث النقاش، تلاش و مبارزه
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 11:32

اندک افرادی مانند انیس النقاش هستند که غم ملت را دارند و با فکر باز و دیدگاه راهبردی از ان دفاع می کنند و پس از خود میراث بزرگی از بخشش و مبارزه را برجای می گذارند.

العالم فلسطین

"حسن عزالدین" عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در گفتگو با العالم اظهار داشت: انیس نقاش مبارزی جهادگر بود که زندگی خود را برای دفاع از فقرا و رنجدیدگان و مقابله با ستمگران و مستکبران گذراند. فلسطین تنها هدف وی بود و از این رو هفت دهه از عمر ارزشمندش را در این راه صرف کرد.

وی افزود: ملت و محور مقاومت مردی بزرگ و مبارزی شجاع را در مقابله با طرح های استکباری و امریکایی در سلطه جویی از دست داد.

عدنان منصور وزیر خارجه اسبق لبنان نیز گفت: بیش از 20 سال النقاش را می شناسم وی مردی مقاوم و مبارز و سرسخت بود و همواره از مقاومت و حقیقت و عدالت دفاع می کرد و با سیاست های کشورهای غربی و اشغالگران صهیونیستی مبارزه می کرد وی یک روز هم از از راه خود منحرف نشد و تا لحظه آخر به اصول خود وفادار ماند.

وی افزود: انیس النقاش با توجه به ایمان و اراده و دیدگاه فکری خود توانست ذهن دنبال کنندگان و مبارزان را روشن کند و تا لحظه آخر در برابر گروههای استبدادی و اشغالگر ایستاد.

وی مرکز پژوهشی به نام شبکه امان تاسیس کرد و مباحث سیاسی زیادی درباره بررسی بحران های جهانی به ویژه منطقه عربی و اسلامی در آن منتشر کرد.

وی با نوشته های خود توانست سهمی در بیداری گروههای گسترده مردم کشورهای عربی درباره مسائل سرنوشت ساز داشته باشد و با تحلیل ها و دیدگاه نافذ خود و با صداقت و دفاعه جانانه خود از محور مقاومت که تنها امید وی برای آزادسازی اراضی اشغالی و قدس شریف ،حوادث را پشت سر بگذارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها