آن گاه که جسد بی جان آدم ربای مارب وارد صنعا می شود!

آن گاه که جسد بی جان آدم ربای مارب وارد صنعا می شود!
شنبه 9 اسفند 1399 - 21:30

کاربران شبکه های اجتماعی به خبر کشته شدن "عبدالغنی شعلان" فرمانده مزدور نیروهای امنیتی در مارب و متهم اصلی ربودن زنان آواره در مارب واکنش نشان دادند.

العالم ـ یمن

منابع خبری تاکید کردند که عبدالغنی شعلان فرمانده مزدور نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی در مارب در عملیات متجاوزان و مزدوران برای حمله به منطقه راهبردی جبل البلق که روز جمعه تحت کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن درآمد، کشته شد.

کاربران با اشاره به جنایت های متعدد شعلان در مارب، تاکید کردند که او متهم اصلی ربودن زنان آواره در مارب و کشتار آل سبیعان است.

برخی کاربران اظهار داشتند که شعلان تمام افراد و مردان آل سبیعان را به قتل رساند و به جز یک کودک خردسال کسی از این جنایت جان سالم به در نبرد.

فعالان شبکه های اجتماعی همچنین خاطرنشان کردند که شعلان در عملیات ارتش و کمیته های مردمی برای تسلط بر منطقه راهبردی جبل البلق مشرف بر دروازه غربی مارب کشته شد.

برخی فعالان با بیان اینکه جسد بی جان عبدالغنی شعلان وارد صنعا شد، درباره چگونگی این عملیات و دست یافتن به جسد شعلان سوال کردند.

کاربران دیگری نیز اظهار داشتند که آیا شعلان در یک عملیات امنیتی اطلاعاتی مانند عملیات آزادی زندانیان در شهر مارب کشته شد؟

برخی دیگر از فعالان تصریح کردند که عبدالغنی شعلان که زنان مارب را ربود، پیش از این تهدید کرده بود که وارد صنعا خواهد شد، امروز نیز وارد صنعا شد؛ اما جسدی بی جان!

روز گذشته 25 تن از فرماندهان مزدور ائتلاف متجاوز در جبهه های مارب توسط ارتش و کمیته های مردمی کشته شدند و دهها تن دیگر مجروح شدند.

کشته شدن شعلان خسارت بزرگی برای حزب اصلاح به شمار می آید، حزب اصلاح اما تا این لحظه خبر را تکذیب کرده است؛ خبر کشته شدن شعلان سبب شد تا نیروهای هوادار ائتلاف متجاوز دچار سردرگمی شدید و فروپاشی شوند.

عبدالغنی شعلان به راهزنی و غارت اموال و دارایی های مسافران، ربودن زنان آواره، شکنجه اسیران و ارتکاب جنایهایی در حق بزرگان مارب و کشتار آل سبیعان متهم است.

پربیننده ترین خبرها