مردم عراق پیام دادند؛ خون آمریکایی‌ها از خون ما رنگین تر نیست

مردم عراق پیام دادند؛ خون آمریکایی‌ها از خون ما رنگین تر نیست
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 23:04

حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق تحولی مهم در سطوح کمی و کیفی است چرا که برای اولین بار بیش از 10 فروند موشک  گراد از فاصله ای نزدیک آنهم به رغم آماده باش تمام پایگاه‌های آمریکا، به طرف عین الاسد شلیک شد.  

العالم – کشکول

این حمله یک هفته پس از تجاوز ددمنشانه آمریکا به مواضع حشد الشعبی در مرز سوریه و عراق که پاسدار وطن در برابر نفوذ باندهای داعشی وهابی و بعث صدامی هستند، انجام شد.

حمله موشکی به عین الاسد چند پیام به اشغالگران آمریکایی داد.

شکست رادارهای آمریکایی غربی در زمینه کشف موشکها و شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در زمینه رهگیری و انهدام آن.

خون آمریکایی‌ها رنگین تر از خون مردم عراق نیست، آمریکا باید خونبهای کشته های عراق را بپردازد و مردم این سرزمین انتقام خون شهدایشان را به رغم ددمنشی آمریکا، خواهند گرفت.

عراق مانند شیخ نشین های عرب حوزه خلیج فارس یکی از روستاهای آمریکا نیست که آمریکا هر وقت بخواهد در آن پایگاه ایجاد کند بدون آنکه کسی جرأت اعتراض داشته باشد، چرا که مردم و مقاومت عراق از ابتدا با حضور نیروهای آمریکا در کشورشان مخالف بوده و از عدم اجرای مصوبه پارلمان درباره خروج نیروهایی آمریکایی خشمگینند.

در عراق مردانی هستند که از پایگاهها، نیروها، جنگنده ها، موشکها، جبروت، سلطه طلبی و جنایات آمریکا نمی ترسند و به همین دلیل فقط چند روز پس از تجاوز ددمنشانه آمریکا به مواضع حشد الشعبی، بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق را موشک باران کردند.

آمریکا فقط یک راه دارد و آن خروج از عراق است و جنگ روانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران عربستان علیه گروههای مقاومت عراق و متهم کردن آنان به اینکه شبه نظامیان هوادار ایران هستند، بی فایده است.

عراق مولفه های منحصر به فردی دارد، دارای تمدنی تاریخی است، خاستگاه انبیاء، اولیاء و ائمه اطهار (ع) است، بزرگترین حوزه علمیه در آن قرار دارد، بزرگترین مراجع دین که دژ مستحکم مردم هستند، در این سرزمین زندگی می کنند.

پس آمریکا وقتی این مولفه ها را نادیده گرفت و به باقی ماندن در عراق اصرار کرد، در واقع اشتباه بزرگی مرتکب شد، چرا که عراق هرگز در برابر متجاوز تسلیم نمی شود و در برابر ظالم سکوت نمی کند.

پربیننده ترین خبرها