انصارالله: با آمریکایی‌ها گفت‌وگوهای غیر مستقیم داشته‌ایم، اما پیشرفتی حاصل نشده است

پنج‌شنبه 14 اسفند 1399
02:51
انصارالله: با آمریکایی‌ها گفت‌وگوهای غیر مستقیم داشته‌ایم، اما پیشرفتی حاصل نشده است یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن گفت که تماس‌هایی بین یمنی‌ها و آمریکایی‌ها به صورت غیر مستقیم برقرار شده است، اما هیچ گونه پیشرفتی در روند این گفت‌وگوهای غیرمستقیم حاصل نشده است.

العالم-یمن

«محمد البخیتی» عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره از برقراری تماس‌های غیر مستقیم میان صنعاء و واشنگتن خبر داد.

عضو ارشد جنبش انصارالله یمن گفت که تماس‌هایی بین دو طرف برقرار شده است، اما هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.

محمد البخیتی تأکید کرد که «ما به هیئت آمریکایی اعلام کردیم به حملات خود تا پایان جنگ ادامه خواهیم داد».

شبکه الجزیره همچنین گزارش داد که «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز چهارشنبه خود از توضیح درباره دیدار بین مسئولان آمریکایی و انصارالله در مسقط خودداری کرده است.

در همین ارتباط، خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه گزارش داد که مقامات آمریکایی و نمایندگان جنبش انصارالله در کشور عمان با یکدیگر دیدار کردند.

رویترز در ادامه گزارش مدعی شد که مقامات آمریکایی از جنبش انصارالله درخواست کردند که وارد مذاکرات با عربستان سعودی شوند و عملیات آزادسازی مارب را متوقف کنند.

تسنيم

0% ...

آخرین اخبار

موضوعات محوری مرحله اولیه تفاهمات ایران و آمریکا از نگاه پژوهشگر عرب


بقائی: صلح واقعی در غرب آسیا تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود


از هشدار تا خیزش .. یمن آماده خروش برای آزادی می شود+فیلم


سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


پربیننده ترین خبرها