ارتش رژیم صهیونیستی ماهیگیران فلسطینی را هدف قرار داد

ارتش رژیم صهیونیستی ماهیگیران فلسطینی را هدف قرار داد
جمعه 15 اسفند 1399 - 14:23

منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی قایق ماهیگیران فلسطینی را هدف قرار داده است و در پی این اقدام آنها، ماهیگیران مجروح شده‌اند.

العالم _ فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی، ظهر امروز (جمعه)، گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی ماهیگیران فلسطینی را در شمال نوار غزه هدف قرار داده است.

«زکریا بکر» مسئول کمیته ماهیگیران در فلسطین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فلسطینی «صفا» گزارش داد که این اقدام در مجاورت سواحل منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه رخ داده است.

او در ادامه خبر داد که در پی این اقدام، دو ماهیگیر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها مجروح شده‌اند.

وبگاه خبری «نیو برس» نیز ضمن تأیید این خبر گزارش داد که در این تعرض، دو ماهیگیر به نام‌های «ادهم ابو قاسم» و «محمد العاوور»‌ مجروح شده‌اند و به قایق آنها نیز خسارت وارد شده است.

اخیرا، منابعی در گروه‌های مقاومت فلسطین در گفت‌و‌گو با روزنامه «الاخبار» در ارتباط با این اقدام نیروهای رژیم صهیونیستی خبر دادند که تل‌آویو به خاطر ترس از نفوذ یگان‌های مقاومت به اراضی اشغالی، انجام علمیات‌های استشهادی و همچنین جلوگیری از ورود تجهیزات نظامی از مرزهای جنوبی، در بخش‌های مختلفی از خطوط مرزی با نوار غزه حسگر نصب کرده است و اقدامات خود در هدف قرار دادن ماهیگیران فلسطینی را به خاطر واهمه شدید از انجام اینگونه تحرکات دو چندان کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها