مصاف یاران فرهاد مجیدی با فولاد خوزستان در آزادی

مصاف یاران فرهاد مجیدی با فولاد خوزستان در آزادی
شنبه 16 اسفند 1399 - 12:57

آبی‌پوشان تهرانی برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال عصر امروز (شنبه) به مصاف شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه آزادی خواهند رفت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

استقلال در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که در لیگ بیستم مقابل تیم‌های خوزستانی به برتری نرسیده است. بازی استقلال تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در برابر میهمان خود فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال تهران برای اولین بار در این فصل با هدایت فرهاد مجیدی به میدان خواهد رفت و سرمربی جدید آبی‌پوشان در اولین گام باید طلسم ناکامی این تیم را در برابر تیم های خوزستانی بشکند. استقلال در این فصل و در نیمه نخست مسابقات در سه تقابل با تیم‌های استان خوزستان موفق به کسب پیروزی نشده و از ۹ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز کسب کرده است.

فرهاد مجیدی در کل در پنج دیداری که تا کنون در مقابل تیم‌های خوزستانی داشته سه برد، یک مساوی و یک باخت نصیبش شده است. او در ۶۰ درصد مسابقات به برتری رسیده و تنها در دیدار برگشت لیگ نوزدهم مقابل همین تیم فولاد خوزستان در حالی که تیمش ۱۰ نفره بود با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

فولادی‌ها درحالی باید برابر استقلال به میدان بروند که شاگردان نکونام به دنبال آن هستند تا با سومین پیزوی متوالی خود در لیگ برتر بتوانند به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کنند.

ترکیب استقلال برابر فولاد

رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

ترکیب فولاد برابر استقلال

محسن فروزان، آقاسی، کولیبالی، وحید حیدریه، حردانی، میری، آبشک، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و پریرا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها