بازگشت استقلال به کورس قهرمانی/ مجیدی انتقام شکست از فولاد را گرفت+ ویدیوی گل استقلال

شنبه 16 اسفند 1399 - 19:26

فرهاد مجیدی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی جدید آبی ها در فصل جاری لیگ برتر عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی با شکست یک بر صفر تیم فولاد خوزستان انتقام خود را از این تیم گرفت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

استقلال در حالی به مصاف فولاد خوزستان رفت که در لیگ بیستم مقابل تیم‌های خوزستانی تا کنون به برتری نرسیده بود. بازی استقلال تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در برابر میهمان خود فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تک گل استقلال مقابل فولاد توسط مطهری از روی نقطه پنالتی در دقیقه 82 به وقوع پیوست که ارسلان مطهری آن را به ثمر رساند.

استقلال با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. فولاد هم با این شکست با 26 امتیاز در مکان چهارم باقی ماند.

تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی‌پوشان در اولین گام طلسم ناکامی این تیم را در برابر تیم های خوزستانی شکست. استقلال در این فصل در سه تقابل با تیم‌های استان خوزستان موفق به کسب پیروزی نشده و از ۹ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود.

فرهاد مجیدی نیز در کل در پنج دیداری که تا کنون در مقابل تیم‌های خوزستانی داشته سه برد، یک مساوی و یک باخت نصیبش شده بود. او در ۶۰ درصد مسابقات به برتری رسیده و تنها در دیدار برگشت لیگ نوزدهم مقابل تیم فولاد خوزستان در حالی که تیمش ۱۰ نفره بود با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بود که با برد امروز انتقام شکستش را گرفت.

داور: کمیل غلامی

کمک‌ها: محمد رضا ابوالفضلی و حسین مرادی

کارت زرد: مهدی قائدی و محمد دانشگر از استقلال

ترکیب استقلال برابر فولاد

رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

ترکیب فولاد برابر استقلال

محسن فروزان، آقاسی، کولیبالی، وحید حیدریه، حردانی، میری، آبشک، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و پریرا

پربیننده ترین خبرها