خطاب به عائض قرنی؛ 'جهاد وهابیت' فقط علیه مسلمانان است

خطاب به عائض قرنی؛ 'جهاد وهابیت' فقط علیه مسلمانان است
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 07:45

عائض قرنی، شیخ وهابی سلفی که به تغییر عقیده و باور معروف است، حتی زندان نیز نتوانست خوی و خصلت هایش را تغییر دهد، او وارد زندان شد در حالی که از هواداران جریان معروف به "الصحوه"(بیداری) بود؛ اما از زندان که خارج شد به دین محمد بن سلمان درآمده بود. با این حال پس از مدت کوتاهی بار دیگر خوی وهابیت بر او غلبه یافت؛ زیرا پس از افشای دست داشتن بن سلمان در قتل هولناک جمال خاشقچی، قرنی با سرودن شعری، دشمنان بن سلمان را به انجام عملیات انتحاری تهدید کرد.

العالم ـ عربستان سعودی

به نظر می رسد که هدف انتحاری ها این بار عراق و یا سوریه یا یمن و لبنان نیست، بلکه هدف آمریکاست. کشوری که جرات کرد و از دست داشتن بن سلمان در قتل خاشقچی خبر داد. مساله ای که احساسات قرنی را تحریک کرد و او را به سرودن شعری واداشت.

او خطاب به بن سلمان می گوید: "تو مردمی داری که از خطرات نمی هراسند، آنگاه که فرمان می کنی، دلاوران ما همچون یک انتحاری نزد تو می آیند و فرمانت را اطاعت می کنند. همه می دانند که در هنگام خطرات ما جان خود را فدا می کنیم...."

به نظر می رسد که عائض قرنی از یاد برده است که فتواهای وهابیت در انجام عملیات انفجاری و قتل و غارت فقط اختصاص به مسلمانان دارد؛ از این رو برخی خبرها حاکی از آن است که بن سلمان از سخنان قرنی و دعوت به "جهاد" علیه امریکایی ها خشمگین شده است و ممکن است بار دیگر او را به زندان بیفکند.

به نظر می رسد که این خبرها حقیقت داشته باشد؛ زیرا برخی حساب های مخالفان سعودی خبرهایی غیرموثق منتشر کردند مبنی بر آنکه مقامات سعودی عائض قرنی را به سبب اشعارش و دعوت به انجام عملیات انتحاری علیه بایدن فراخوانده اند.

وُلاة امْر به بزرگان وهابیت اجازه نمی دهند تا از "دین محمد بن عبدالوهاب" در خارج از جغرافیای اسلامی اش استفاده کنند. زیرا کالای تکفیر و اتهام به شرک و بدعت فقط اختصاص به مسلمانان دارد و در بلاد کفر اعم از آمریکا و یا صهیونیستها هیچ معنا و مفهومی ندارد.

از این رو شمشیر وهابیت باید همواره به خون مسلمانان آغشته باشد و اگر قطره ای از خون غیرمسلمانان با این شمشیر ریخته شود، به شمشیر تروریستی تبدیل می گردد که باید شکسته شود.

در واقع به این دلیل است که قتل و عملیات انفجاری و غارت در عراق و سوریه و یمن و لبنان و افغانستان و پاکستان و دیگر کشورها، از تایید شیوخ وهابیت برخوردار است در حالی که آنها هر کسی را که با آمریکا و صهیونیستها مبارزه می کند، تکفیر می کنند.

پربیننده ترین خبرها