حملات یمن رؤیاهای اقتصادی بن سلمان را به باد داد + فیلم

سه شنبه 19 اسفند 1399 - 11:56

عبد السلام جحاف، خبرنگار یمنی گفت مهمترین بعد استراتژیک عملیات موازنه بازدارندگی ششم، توقف تجاوزات است که نیروهای مسلح یمن پس از هر عملیات در عمق خاک عربستان، ضرورت آن را گوشزد می کنند.

العالم - یمن

جحاف در گفتگو با برنامه مع الحدث العالم تأکید کرد که یمنی ها 6 سال است که خواستار توقف تجاوز هستند و جهان به خوبی می داند که یمن بیش از 6 سال است که هدف تجازوات ظالمانه اس قرار گرفته است که هیچ جنبده ای از آن جان به در نبرده است و این ملت را از همه چیز محروم کرده اند.

جحاف گفت که یمن همواره تأکید کرده است که قصد حمله به هیچ جا و هیچ کس را ندارد و نیروی نظامی اش را صرفا برای تضمین امنیت و سلامت شهروندانش و آزادی و استقلال آنها می خواهد.

جحاف تصریح کرد که ائتلاف تجاوز عربستان و امارات با حمله به یمن معادله امنیت و ثبات را در کل منطقه به هم زده است و کل منطقه را تبدیل به بمبی کرده است که اگر منفجر شود خشک و تر را با هم می سوزاند. وی تأکید کرد که این عربستان و امارات هستند که زیان خواهند دید زیرا اینها کشورهای نفتی هستند که در رؤیای جهش اقتصادی و عمرانی به سر می برند؛ اما این رؤیا در سایه خسارت های شدیدی که بابت این تجاوز متحمل شده اند به باد رفته است.

حجاف خاطرنشان کرد که حملات نظامی یمن، هیبت سیاسی و اقتصادی عربستان را در هم شکسته است و همه رؤیاهای بن سلمان در چشم انداز 2030 را به باد داده است.

پربیننده ترین خبرها