حمله شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان در جنوب نابلس

حمله شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان در جنوب نابلس
شنبه 23 اسفند 1399 - 14:00

شهرک نشینان صهیونیست سحرگاه امروز (شنبه) اقدام به سنگ‌پراکنی به سمت منازل فلسطینیان در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری معا، «غسان داگلاس» مسئول پرونده شهرک سازی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه غربی گفت که تعدادی از شهرک نشینان شهرک «یتسهار» بامداد امروز به سمت منازل فلسطینیان در غرب منطقه حواره در جنوب نابلس حمله کردند.
خبرگزاری فلسطینی «وفا» تصاویری از پنجره‌های شکسته شده را منتشر کرده که نشان می‌دهد شهرک‌نشینان اقدام به سنگ پراکنی به سمت منازل فلسطینیان ساکن منطقه حواره کردند.

زخمی شدن 6 فلسطینی از جمله وزیر کار دولت فلسطین

در درگیری دیروز فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در روستای بیت دجن در شرق نابلس، 6 فلسطینی از جمله نصری ابو جیش وزیر کار دولت فلسطین در رام الله زخمی شدند.

این درگیری در پی حمله نظامیان اسرائیلی به راهپیمایی هفتگی فلسطینیان علیه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های گاز اشک آور و جنگی و صوتی دست به سرکوب فلسطینیان زدند و با آنان درگیر شدند.
در پی این تجاوزات ده‌ها فلسطینی هدف گلوله های اشغالگران صهیونیست قرار گرفته و زخمی و دچار حالت خفگی شدند.

همچنین هزاران نفر از ساکنان شهر ام الفحم در فلسطین اشغالی 1948 امروز جمعه برای نهمین هفته متوالی در اعتراض به گسترش جرم و جنایت و همدستی پلیس رژیم صهیونیستی با باندهای تبهکار در این شهر دست به تظاهرات زدند.

مشارکت 20 هزار نفر در نماز جمعه مسجد الاقصی

به رغم تدابیر امنیتی و محدودیت‌های اعمال شده از سوی پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از 20 هزار نفر از قدس اشغالی و کرانه باختری خود را به مسجد الاقصی رسانده و در نماز جمعه این هفته در این مسجد مبارک شرکت کردند.

نظامیان اسرائیلی از ورود شمار زیادی از نمازگزاران به ویژه جوانان به مسجد الاقصی ممانعت کردند.

پربیننده ترین خبرها