سیستانی و پاپ.. و رسوایی مثلث جوکری بعثی داعشی

سیستانی و پاپ.. و رسوایی مثلث جوکری بعثی داعشی
شنبه 23 اسفند 1399 - 20:14

پاپ درباره آیت الله سید علی سیستانی پس از دیدار با ایشان گفت که این دیدار  تاثیر بسیار بزرگی بر من نهاد و از لحاظ معنوی برای من بسیار مفید بود. مردی متواضع و حکیم و محترم بود. تمام خصلتهای نیکو به محض گوش دادن به این مرد آشکار می شوند؛ این مرد از حکمت و خرد برخوردار است. به همراه شیعیان  صدای خود را در دفاع از ضعیفان و مظلومان بالا برد.

العالم ـ کشکول

به رغم تمام احترامی که برای قداست پاپ قائلیم، قطعا آیت الله سیستانی نیازی ندارد که کسی او را مدح و ستایش کند زیرا ایشان فراتر از هرگونه تحسین و مدح و ستایش هستند. اما ما اظهارات پاپ فرانسیس را نقل کردیم تا برخی افراد ساده لوح را خطاب قرار دهیم آنهایی که تحت تاثیر جنگ روانی باندهای جوکری بعثی و مزدوران سفارت آمریکا قرار گرفتند.

آنها جنگی را علیه نیروهای عراقی که جان خود را فدای وحدت و یکپارچگی عراق کردند، به راه انداختند؛ این باندها شعائر حسینی و مرجعیت عالی عراق و حشدالشعبی را هدف گرفته بودند.

تمام جهان و در راس آن ملت عراق شاهد بودند که چگونه باندهای جوکری بعثی داعشی و مزدوران سفارت آمریکا بر موج تظاهرات مردمی در عراق سوار شدند، تظاهرکنندگان خواستار مبارزه با فساد و مفسدان شده بودند. اما این باندها تظاهرات را از مسیر و اهداف خود منحرف کردند و شعارهایی علیه شعائر حسینی و مرجعیت عالی و حشد الشعبی سردادند.

آنها حتی دسته ها و هیات های حسینی را آتش می زدند و به مراکز حشد الشعبی یورش بردند و دلاورمردان حشد را به قتل رساندند و به مرجع دینی عراق تعرض کردند و شعارهایی سر دادند که با فرهنگ و آداب و رسوم جامعه عراق که در طول تاریخ برای مراجع دینی احترامی ویژه قائل است، در تضاد بود.

متاسفانه همانطور که پیش از این گفتیم، برخی افراد ساده لوح عراق تحت تاثیر تبلیغات خبیثانه جوکری و بعثی، داعشی و سفارت آمریکا قرار گرفتند. ماهواره های بدنام از جمله الحره و العربیه و الحدث و اسکای نیوز عربی که کینه ای توصیف ناپذیر نسبت به عراق و عراقی ها دارند، این باندهای خبیث را هدایت می کردند و این علاوه بر بوق های فتنه در عراق است که بعثی ها و داعشی ها و مزدوران سفارت آنجا لانه کرده اند.

اظهارات پاپ درباره آیت الله سیستانی بخشی کوچک از سخنان ایشان در سفر به نجف بوده است. این سخن برخاسته از بزرگترین مرجع دینی مسیحیان جهان است. بدین معنا که این سخن بیانگر بزرگی و شکوه و جلال و جایگاه و نقش والای این "مرد الهی" نزد جهانیان است. اما در مقابل شاهد هستیم که این بزرگ مرد هدف برخی افراد بیمار و کینه توز و افراد سخیف بعثی و داعشی و جوکری قرار گرفته است. و جای تاسف دارد که برخی افراد ساده لوح فریب این باندهای سخیف را بخورند و گفته های کینه توزانه آنها علیه مرجعیت عالی را تکرار کنند.

امیدواریم کسانی که در دام مثلث بعثی داعشی و جوکری(مثلث سفارت آمریکا) افتاده اند، درس عبرت بگیرند و بار دیگر به عناصر قدرت خود و در راس آنها شعائر حسینی و مرجعیت دینی و حشد الشعبی بیندیشند. دشمنی که در کمین عراق نشسته است، این عناصر قدرت را هدف گرفته است. عناصری که لطف آنها در حق عراق و مردم عراق برای همگان روشن است. حتی پاپ واتیکان به نقش شیعیان و مرجعیت عالی و حشد الشعبی در محافظت از اقلیت ها و ستمدیدگان عراق اذعان کرده است. سفر پاپ به نجف و دیداربا آیت الله سیستانی و اهدای تسبیح خود به ریان الکلدانی فرمانده تیپ بابلیون در حشد الشعبی در واقع اذعان به لطف این نیروهای عراقی است و عراقی ها می بایست با تمام قدرت به این عناصر چنگ بزنند.

پربیننده ترین خبرها