ارتش سوریه: وضعیت میدانی و نظامی ما بهتر از ۱۰ سال قبل است

ارتش سوریه: وضعیت میدانی و نظامی ما بهتر از ۱۰ سال قبل است
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 18:03

مدیر اداره سیاسی ارتش سوریه با اشاره به شکست آمریکا و متحدان آن در جنگ ۱۰ ساله علیه سوریه، تأکید کرد که وضعیت میدانی کشور بسیار بهتر از اوایل جنگ است.

العالم - سوریه

سرتیپ «حسن سلیمان» مدیر اداره سیاسی ارتش سوریه گفت که وضعیت میدانی و نظامی کشور بسیار بهتر از وضعیت اوایل جنگ علیه سوریه است.

سلیمان در مصاحبه با روزنامه سوری «الوطن» گفت که علت این بهبود وضعیت میدانی و نظامی به حجم دستآوردهایی محقق شده در ۱۰ سال گذشته در مواجهه با گروه‌های تروریستی، مساحت مناطق آزادشده و تعداد مصالحه‌های ملی موفقیت‌آمیز در چندین منطقه بازمی‌گردد.

وی با اشاره به نقش مستمر و آشکار رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه سوریه، گفت که این رژیم نتوانست وقایع میدانی را تغییر داده یا در جبهه‌های جنگ شکاف ایجاد کند اما دشمن صهیونیستی بر تداوم حمایت‌ها از گروه‌های تروریستی با هدف تأثیرگذاری بر پیروزی‌های ارتش سوریه و دوستان و متحدان آن اصرار دارد.

وی به ایفای نقش تجاوزکارانه آمریکا علیه سوریه اشاره کرد و گفت که کاروان‌های نظامی آمریکا همچنان از خاک عراق وارد پایگاه‌های غیرقانونی آن در سوریه می‌شوند.

سرتیپ سلیمان درباره اقدامات ترکیه در خاک سوریه نیز تصریح کرد که ترکیه در مناطق تحت اشغال خود برای ایجاد تغییرات جمعیتی آشکار تلاش می‌کند و در همین ارتباط به گروه‌های تروریستی حمایت «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه دستور استمرار جنایت علیه شهروندان اعم از آدم‌ربایی، کشتار، کوچ هدفمند و سیطره بر منازل و اراضی آن‌ها به منظور اسکان خانواده‌های تروریست‌ها را صادر کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها