زخمی شدن دو جوان فلسطینی در رام الله

زخمی شدن دو جوان فلسطینی در رام الله
سه شنبه 26 اسفند 1399 - 10:45

نظامیان صهیونیست به طرف جوانان فلسطینی در اردوگاه الجلزون در شمال رام الله تیراندازی کردند که به زخمی شدن دو جوان منجر شد.

العالم - فلسطین اشغالی

دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی شهر رام الله در مرکز کرانه باختری رود اردن زخمی شدند.

شاهدان عینی به این خبرگزاری گفتند؛ نظامیان صهیونیست شامگاه دوشنبه به طرف جوانان فلسطینی در محله الیاسمین در اردوگاه آوارگان الجلزون در شمال رام الله تیراندازی کردند که به زخمی شدن دو جوان منجر شد.
شاهدان افزود: دو جوان فلسطینی از ناحیه پا هدف گلوله‌های نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.
از سوی دیگر ارتش صهیونیست با صدور بیانیه در صفحه توئیتر اعلام کرد: نظامیان اسرائیل سه فلسطینی را که اقدام به پرتاب بطری‌های آتش زا به طرف شهرک «بیت ایل» در شمال رام الله کرده بودند، تحت تعقیب قرار دادند.
ارتش اسرائیل افزود: نظامیان اسرائیلی با تیراندازی به طرف سه فلسطینی، دو تن از آنان را زخمی کردند.
همچنین حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها در الخلیل، منطقه تحت اشغال رژیم صهیونیستی در جنوب کرانه باختری نیز افزایش یافته است.
در آخرین مورد حمله؛ حدود ۲۰ تن از شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها در خیابان «الشهدا» مرکز الخلیل هجوم بردند.
به گفته وی، شهرک‌نشینان به طرف خانه‌های فلسطینی‌ها سنگ پرتاب کردند و یکی از صهیونیست‌ها یک زن فلسطینی را که در خانه خود بود، کتک زد.
به گفته فعالان حقوق بشری؛ سربازان ارتش رژیم اشغالگر بدون کوچکترین واکنشی (نسبت به خشونت صهیونیست‌ها) این شهرک‌نشینان را در جریان حمله به فلسطینی‌ها همراهی کردند. این حمله‌ها در این منطقه بسیار تکرار می‌شود.
نزدیک به ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست در شهرک‌های غیر قانونی در الخلیل زندگی می‌کنند و حدود هزار و ۵۰۰ سرباز اسرائیلی از آن‌ها حفاظت می‌کنند.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها