دمشق: تجاوزهای اسرائیل علیه سوریه با هماهنگی گروه‌های تروریستی است

دمشق: تجاوزهای اسرائیل علیه سوریه با هماهنگی گروه‌های تروریستی است
پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 - 10:21

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد حملات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه این کشور با هماهنگی گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح جدایی‌طلب انجام می‌شود.

العالم - سوریه

وزارت خارجه سوریه در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت تأکید کرد هماهنگی کامل بین تروریسم اسرائیلی و تروریسم تکفیری وجود دارد و تجاوزات اسرائیل علیه سوریه با هماهنگی دوستان و متحدان آن در گروه‌های تروریستی و نیز گروه‌های جدایی‌طلب انجام می‌شود تا بحران سوریه طولانی‌تر شود.

در این نامه آمده است که دشمن صهیونیست سه‌شنبه شب ۱۶ مارس ۲۰۲۱ ساعت ۲۲:۳۵ به وقت محلی بار دیگر به خاک سوریه حمله و به صورت مکرر موشک‌هایی را به سمت جولان اشغالی و مجاورت دمشق شلیک کرد که نقض آشکار قطعنامه شماره ۳۵۰ شورای امنیت است.

طبق گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه با اشاره به اینکه تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه این کشور موضوع عجیبی نیست، آورده است که این تجاوزات با هماهنگی دوستان و متحدان آن در گروه‌های مسلح تروریستی انجام می‌شود و این گروه‌های تروریستی و تکفیری و اسرائیل دو روی یک سکه هستند.

در این نامه همچنین اشاره شده است که این گروه‌ها پیشتر نیز جنایت تروریستی هولناکی را مرتکب شده و اتوبوس حامل تعدادی از نیروهای ارتش سوریه را در تاریخ ۱۵/۳/۲۰۲۱ در استان درعا هدف قرار دادند و گذشته از آن تعدادی از تروریست‌هایی که جلیقه انتحاری به تن کرده بودند قصد نفوذ به دمشق برای انجام عملیات‌های تروریستی را داشتند، که خنثی شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها