دریادار سیاری: ارتش آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد

دریادار سیاری: ارتش آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد
چهارشنبه 4 فروردين 1400 - 14:27

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در این سالها ارتش ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و آمادگی خود را بالا برده است و آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد و متناسب با تهدیدهای روز حرکت می‌کند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: ارتش در این سالها ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و آمادگی خود را بالا برده است و آمادگی مقابله با هر دشمنی را دارد و پیش بینی و آینده نگری و آینده پژوهی لازم را انجام داده و متناسب با تهدیدات روز حرکت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: قطعا ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره برداری از جوانانی که امروز در خدمت دارد و علم و دانشی که برخوردار است و ویژگی‌های خاصی که در کارکنان ارتش وجود دارد آمادگی لازم را دارد که در هر مقطع زمانی و در هر جا که بخواهد مقابل تهدیدات علیه انقلاب و تمامیت ارضی کشور بایستد و مقابله کند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالد.

دریاردار سیاری که با ایرنا گفت وگو می کرد، درباره برگزاری رزمایش‌ها نیز خاطرنشان کرد، این رزمایش‌ها، توان نیروهای مسلح برای انجام ماموریت و دفاع از انقلاب و نظام و تمامیت ارضی را نشان می‌دهد یعنی دشمنان بدانند که ما از چنین توانمندی برخورداریم که اگر کسی بخواهد تعرضی کند نتیجه آن پشیمانی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها