واکنش کاربران عراقی به اظهارات اخیر رهبر جریان صدر

واکنش کاربران عراقی به اظهارات اخیر رهبر جریان صدر
چهارشنبه 4 فروردين 1400 - 19:54

مقتدی صدر رهبر جریان صدر از مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق خواست تا با کوشش و قاطعیت در برابر اقدامات مسلحانه ای که امنیت عراق و شهروندان آن را هدف قرار می دهد، مقابله کند.

العالم ـ عراق

مقتدی صدر در حساب رسمی خود در تویتر که همواره پیام های خود درباره اوضاع داخلی عراق و نیز گاهی اوقات در خصوص اوضاع خارجی در این شبکه اجتماعی مطرح می کند، نوشت: "دولت عراق باید با جدیت و قاطعیت در برابر اقدامات مسلحانه ای که امنیت عراق و شهروندان را هدف قرار می دهد، بدون در نظر گرفتن وابستگی عاملان آن، اقدام کند".

وی افزود: من می دانم که تروریست هایی که امنیت و آرامش کشور را بهم می زنند، اجیر شده اند و در پی تضعیف اعتبار دولت و بد نام کردن مقاومت شریف هستند تا کسانی که دارای طرح های خارجی هستند، از این مزایا بهره مند شوند.

رهبر جریان صدر با تاکید بر اینکه ناامنی و هرج و مرج سلاح نباید ادامه یابد، از دولت خواست تا وظایف خود را با تمام و کمال انجام دهد. او همچنین برای همکاری با دولت در این پرونده حساس اعلام آمادگی کرد.

توییت مقتدی صدر که بر لزوم وحدت و یکپارچگی به منظور مقابله با پیچیده ترین پرونده عراق از زمان سرنگونی صدام در سال 2003 تاکنون تاکید می کند، با استقبال گسترده مردم کشور روبرو شد.

کاربری به نام "بنت السرایا" در تویتر نوشت: خداوندا بر محمد و آل محمد درود بفرست و دشمنانشان را لعنت کن و فرزندشان مقتدی صدر را یاری بفرما..

"بنت الصدر" نیز توییت کرد: هرج و مرج سلاح فاجعه ای است که امنیت جامعه را تهدید می کند. شب گذشته در الناصریه جبهه جنگ بود که در آن انواع سلاح ها بکار رفت.

"ابومحمد صادق العزی" نیز در واکنش به اظهارات مقتدی صدر نوشت: سخنانت بیانگر اخلاق متعالی و تربیت والای توست.

"وسام ابورقیه" توییت کرد: ما تحت فرمان تو هستیم و مخلص وفاداریم.

کاربری به نام "رجال السلام" نیز توییت کرد که تو تنها کسی هستی که می توانی این مساله را حل و فصل کنی و ما سربازان وفادار تو هستیم و از تو فرمان می بریم.

کاربر دیگری به نام "صدریه وافتخر" نیز نوشت: جانهایمان فدای تو باد و از خدا می خواهیم که تو را حفظ کند و عمر طولانی دهد و نعمت حضور مبارکت را از ما دریغ نکند.

پربیننده ترین خبرها