دفاع مذبوحانه شورای حقوق بشر از تروریسم در سوریه

دفاع مذبوحانه شورای حقوق بشر از تروریسم در سوریه
پنج‌شنبه 5 فروردين 1400 - 21:25

شورای حقوق بشر به پیش نویس قطعنامه پیشنهادی انگلستان برای به اصطلاح دفاع از حقوق بشر در سوریه رای مثبت داد تا از طریق آن ارتش سوریه و همپیمانانش را به بهانه های واهی مجازات کند.

العالم – درگوشی

این در حالی است که افکار عمومی به خوبی، با فیلم مسخره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی که با همکاری کلاه سفیدها و معارضین سوری اجرا شد، آشنا هستند که هر بار به حمله موشکی به مواضع این ارتش برای شکستن محاصره علیه گروههای تکفیری انجامید.

پیش نویس قطعنامه انگلستان فقط حاوی دروغ پردازی علیه نظام سوریه و بی توجهی به تلاش این نظام برای حمایت از مردم در برابر گروههای تروریستی وهابی تکفیری است.

طبیعی است که نظام سوریه با رد این پیش نویس، آن را تلاشی دیگر از سوی انگلستان برای سیاسی کردن فعالیتهای شورای حقوق بشر علیه دمشق دانست که مغایر با منشور ملل متحد است.

پیش نویس قطعنامه انگلستان در واقع تلاشی برای تجزیه کشور سوریه و نابودی زیربنای آن به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی است که البته در 10 سال گذشته کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و غرب همین کار را انجام دادند.

همگان می دانند که انگلستان همواره یکی از کشورهای حامی تروریسم بوده که حمایت از ایجاد غده سرطانی اسرائیل در فلسطین و تروریسم در سوریه در سالهای گذشته بهترین گواه بر این مدعاست.

پربیننده ترین خبرها