10 کشته و مجروح در حادثه تیراندازی در ویرجینیا

10 کشته و مجروح در حادثه تیراندازی در ویرجینیا
شنبه 7 فروردين 1400 - 21:24

در جریان چند حادثه تیراندازی در ساحل ویرجینیای آمریکا دست کم دو نفر کشته و هشت نفر دیگر مجروح شدند.

العالم - آمریکا

پلیس آمریکا در حال بررسی چند تیراندازی در ساحل ویرجینیا است که در این تیراندازی‌ها دست کم 2 نفر کشته و هشت نفر دیگر مجروح شده‌اند.

پلیس ساحلی ویرجینیا در بیانیه‌ای مطبوعاتی که روز شنبه منتشر شده اعلام کرد که افسران پلیس اندکی پس از ساعت 11 شب جمعه و زمانی که صدای چند تیراندازی را می‌شنوند اقدام به گشت زنی در مناطق اطراف می‌کنند.

بر اساس گفته پلیس، افسران توانستند چند مجروح حادثه تیراندازی را پیدا کرده و 8 نفر از آنها برای مداوا به بیمارستان منتقل کنند.

پلیس ویرجینیا گفت که یکی از افسران نیز مورد حمله یک خودرو قرار گرفت اما جراحات وارد شده به وی تهدید کننده نبوده و به بیمارستان منتقل شد.

طبق گفته پلیس ویرجینیا، زمانی که پلیس در حال پرداختن به نخستین حادثه تیراندازی بود، افسران پلیس صدای تیراندازی‌های دیگری را از نزدیک شنیدند و در پی آن پلیس نیز اقدام به تیراندازی کرد.

در این تیراندازی متقابل، پلیس یک نفر را که معتقد است با حادثه نخست تیراندازی در ارتباط بوده هدف قرار داده و این فرد کشته می‌شود.

یکی از مجروحان این حادثه نیز به دلیل شدت جراحات وارد شده به دلیل اصابت گلوله،‌ جان خود را از دست می‌دهد.

مقامات ویرجینیا گفته‌اند که همچنان در حال بررسی این حادثه و دلایل وقوع آن هستند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور اقدامی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور انجام نداده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها