زیاد النخاله: ملت فلسطین پروژه صهیونیستی را شکست می‌دهند

زیاد النخاله: ملت فلسطین پروژه صهیونیستی را شکست می‌دهند
سه شنبه 10 فروردين 1400 - 14:22

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در نشستی با حضور مسئولان فلسطینی اعلام کرد که ملت فلسطین پروژه صهیونیستی را در روز زمین شکست خواهند داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشستی با حضور «ابو نضال الاشقر» دبیرکل جبهه آزادی فلسطین «محمد یاسین» مسئول این در لبنان و «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان اعلام کرد که ملت فلسطین در همه جا به ویژه در کشور خود «روز زمین» را با پایداری و مقاومت در دفاع از سرزمین خود و تعهد به گزینه مقاومت در برابر پروژه صهیونیستی که هدف آن یهودی سازی مناطق فلسطینی است، گرامی می دارند.

النخاله گفت، ملت فلسطین با انتفاضه خود در سال 1976 پروژه دشمن صهیونیستی را شکست دادند و امروز نیز در قدس اشغالی و همه مناطق فلسطینی پروژه صهیونیست‌ها را شکست خواهند داد.

مقامات فلسطینی در نشستی که برگزار کردند به بررسی خطراتی که مسئله فلسطین را تهدید می کند، توطئه‌هایی که در برابر آن وجود دارد و ماهیت مرحله‌ای که آرمان فلسطین از آن عبور می کند، پرداختند.

همچنین تلاش برای پیشرفت توانایی‌های مقاومت در اشکال مختلف و فعال سازی ساز و کارهای مبارزه با پروژه‌های یهودی سازی و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تقویت پایه های مقاومت و پایداری در برابر دشمن اشغالگر و ادامه مبارزه با آن تا آزادسازی کل فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خودشان از جمله موضوعاتی بود که در نشست مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

حاضران در این نشست همچنین درباره شرایط آوارگان فلسطینی در لبنان و مشکلات زندگی آنها در اردوگاه ها به ویژه در سایه شیوع اپیدمی کرونا صحبت کردند و قرار شد که سازمان «آنروا» مسئولیت های خود را در این زمینه کامل انجام داده و حمایت مالی لازم از ملت فلسطین و آوارگان فلسطینی در اردوگاه ها را فراهم کند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها