«ظریف» وارد «بیشکک» شد

سه شنبه 17 فروردين 1400
09:00
«ظریف» وارد «بیشکک» شد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سفر منطقه‌ای به همراه هیاتی از وزارت خارجه وارد «بیشکک»شد.

العالم - ایران / سیاسی

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سفر منطقه‌ای به همراه هیاتی از وزارت خارجه وارد «بیشکک» پایتخت قرقیزستان شد.

در این سفر یک روزه «علیرضا حقیقیان» دستیار وزیر و مدیر کل اوراسیا، «مهدی حمزه ای» رئیس دفتر وزیر «عبدالله نکونام قدیرلی» معاون سخنگوی وزارت خارجه و «محسن مرسلی» مسئول تشریفات وزارت خارجه وی را همراهی می‌کنند.

هیات استقبال کننده قرقیزستان شامل «ساگین ائبرایف» معاون اداره چهارم سیاسی وزارت خارجه، «عوض بیک عبدالرزاق اف» سفیر قرقیزستان در ایران و « رستم کوشان اف» مدیر دپارتمان تشریفات هستند.

قرار است در این سفر ظریف در محل اقامتگاه ریاست جمهوری قرقیزستان در «آلارچا» ابتدا با «روسلان قزاق بایف» وزیر امور خارجه قرقیزستان و سپس با «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان دیدار کند و بعد از آن در یک کنفرانس خبری شرکت خواهند کرد.

در پایان وزیر خارجه ایران در ادامه سفر منطقه‌ای «بیشکک» را به مقصد «نورسلطان» ترک خواهد کرد.

0% ...

آخرین اخبار

شهر صیدا و داستان نگرانی هایش


چین ۱۰ شرکت آمریکایی را تحریم کرد


پترو، رژیم اسرائیل را به دستکاری انتخابات کلمبیا متهم کرد


کاهش ۱۴ درصدی ورود گردشگران به خاورمیانه


اینفانتینو: نمایشی الهام‌بخش از مقاومت و اشتیاق را دیدیم


مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب ۱۷ تیر در نجف و کربلا برگزار می‌شود


بیانیه مشترک قطر و پاکستان درباره توافقات مذاکرات سوئیس


مخالفت اتحادیه عرب با هرگونه تلاش برای حذف آنروا


از مطرح شدن رفع تحریم‌های نفتی در مذاکرات سوئیس خبر داد


بقائی: پس از اظهارات تهدیدآمیز ترامپ، هیئت ایرانی از ادامه نشست چهارجانبه خودداری کرد