رزمایش‌های نظامی با رژیم صهیونیستی؛ امارات در بن‌بست!

رزمایش‌های نظامی با رژیم صهیونیستی؛ امارات در بن‌بست!
شنبه 21 فروردين 1400 - 14:57

منابع رسانه‌ای و اطلاعاتی در فلسطین اشغالی اعلام کردند که نیروهای هوایی امارات و اسرائیل در حال انجام تدارکات نهایی برای اجرای رزمایش‌های هوایی مشترکی هستند که از دوازدهم ماه جاری میلادی آغاز می‌شود، این اولین مانوری است که پس از امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط به شکل علنی با نیروی هوایی امارات برگزار می شود.

العالم- کشکول

منابع مذکور تصریح کردند: رزمایش‌های نظامی مشترک در چارچوب مانورهای بین‌المللی (INIOCHOS) است که با مشارکت نیروهای هوایی ایالات متحده آمریکا، قبرس، اسپانیا، فرانسه، اسلوونی و کانادا در یونان برگزار خواهد شد. همچنین قرار است جنگنده‌هایF-16" "امارات همراه با هواپیماهای مختلف سایر کشورهای شرکت کننده در تمرینات نظامی مشترک حضور یابد.

موضوع قابل توجهی که رسانه‌های اسرائیلی به آن اشاره کرده‌اند این است که "خلبانان کشورهای مختلف برای نبردهای هوایی علیه دشمن آموزش" و نیز حمله به اهداف زمینی، که شامل فرودگاه‌های دشمن و پرتاب موشک‌های ضدهوایی و برخورد با هواپیماهای بدون سرنشین دشمن آموزش خواهند دید.

مخاطب به اطلاعات زیادی نیاز ندارد که بداند رژیم اسرائیل، دشمنی ندارد، که بخواهد برای رویارویی با آن آموزش‌های نظامی ببیند بلکه تنها دشمن آن، کشورهای عربی و اسلامی و به‌ویژه محور مقاومت و در راس آن، جمهوری اسلامی ایران است. این واقعیتی است که امارات و فرزندان زاید نیز از آن آگاه هستند. لذا، ناظران بر تحولات روابط میان امارات و رژیم اشغالگر معتقدند که امارات به حدی در دوستی و عشق ورزیدن به اسرائیل زیاده‌روی کرده که دیگر نمی‌تواند متوجه پیامدهای خوش‌خدمتی‌هایش به این رژیم، از جمله هماهنگی‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی با بدترین دشمن جهان عرب و اسلام، شود.

ناظران بر مسائل امارات تأکید می‌کنند، فرزندان زاید دچار اشتباهات فاحشی شده‌اند زمانی با سرسخت‌ترین دشمن جهان عرب و اسلام، به این شکل وقیحانه و غیرمسئولانه هماهنگی امنیتی ایجاد می‌کنند. آنها علنا اعلام می‌کنند که دشمنان اسرائیل در منطقه، دشمنان آنها و دوستان اسرائیل در منطقه دوستان آنها نیز هستند.

درک آنچه در ذهن فرزندان زاید می‌گذرد و نیز اقدامات‌شان که اماراتی‌ها را به سپر انسانی برای رژیم غاصب قدس و مقدسات مسلمانان و سرزمین فلسطین تبدیل کرده‌اند، سخت است.

پربیننده ترین خبرها