جریان ملی آزاد لبنان، الحریری را به تأخیر تشکیل دولت متهم کرد

جریان ملی آزاد لبنان، الحریری را به تأخیر تشکیل دولت متهم کرد
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 20:47

جریان ملی آزاد لبنان نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه را به عدم جدیت در تشکیل کابینه متهم کرد و گفت که او با این کار مانع از انجام تحقیقیات در پرونده بانک مرکزی می‌شود.

العالم - لبنان

«التیار الوطنی الحر» (جریان ملی آزاد) لبنان «سعد الحریری»، نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه را متهم به تأخیر انداختن تشکیل دولت جدید کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری «العهد» لبنان امروز یکشنبه گزارش داد که هیأت سیاسی جریان مذکور به دنبال نشست دوره‌ای خود گفت که «شکی نیست که نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه تلاش دارد تشکیل دولت را به تأخیر بیندازد و به شکست کشاندن تلاش‌های اخیر فرانسه از سوی او در همین راستاست».

جریان ملی آزاد به رهبری جبران باسیل گفت که جدیت حریری در بحث تشکیل دولت را می‌توان با تحویل به‌موقع ترکیب کامل و بدون ابهام کابینه [به رئیس جمهور] سنجید.

این جریان دعوت میشل عون، رئیس جمهور به تحقیقات جنایی در مورد حساب‌های بانک مرکزی را نقشه راه آشکار برای تسریع در اجرای این تحقیقات دانست. جریان مذکور همچنین از همه شهروندان لبنان خواست در برابر «امروز و فردا کردن‌های» حریری که هدف از آن توقف تحقیقات در پرونده بانک مرکزی است، سکوت نکرده و مبارزه کنند و در کنار عون برای تحقق این امر متوسل به فشار شوند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها