زهر چشم پهپادهای مقاومت عراق از ساکنان عین الاسد

زهر چشم پهپادهای مقاومت عراق از ساکنان عین الاسد
جمعه 27 فروردين 1400 - 11:47

شبکه های اجتماعی در عراق اعلام کردند که پهپادهای جنگی به پایگاه عین الاسد حمله کردند، این شبکه ها هیچ اشاره ای به خسارت های احتمالی نکردند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران عراقی و هواداران مقاومت با استقبال از این عملیات، هشتگ عین الاسد را در عراق ترند کردند. البته تا کنون کسی مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است.

کاربران عراقی با استقبال از این عملیات، از نیروهای مقاومت خواستند تا اخراج همه اشغالگران آمریکایی به مبارزات خود ادامه دهند. آنها تأکید کردند که باید آزادگان جهان از مبارزات آزادیخواهانه ملت های یمن و عراق در برابر ائتلاف های متجاوز حمایت کنند. همچنین تأکید کردند که دو ملت عراق و یمن از طرف همه جهانیان درگیر جنگ بر سر موجودیت هستند و لذا همبستگی با آنها وظیفه دینی و اخلاقی و انسانی است.

کاربران دیگر هم گفتند که اشغالگران باید بدانند که محور مقاومت وارد مرحله واکنش سریع شده است و پاسخ شدیدتر شده اند. آنها تأکید کردند که محور مقاومت در میدان نبرد دست برتر دارد و در نهایت پیروز میدان است.

کاربران یمنی هم با استقبال از این عملیات نوشتند: "از یمن به مبارزان عراقی. ما با شادی شما در این پیروزی شاد هستیم. عراق با این عملیات دوباره پیشگام مبارزات شده و با پاکسازی خاک خود از وجود اشغالگران آمریکایی و بمباران پایگاه آمریکایی – که منبع تروریسم در عراق و خاورمیانه است - تاریخ اصیل خود را باز پس گرفته است."

کاربران سوری هم درباره این عملیات نوشتند: "سامانه پدافند هوایی آمریکا در عمل شکست خورد".

مبارزان عراقی با پهپاد به پایگاه عین الاسد حمله کردند. همه موشک ها به دقت به هدف خوردند و سامانه پدافند هوایی آمریکا نتوانست هیچ یک از این پهپادها را سرنگون کند.

پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق و در فاصله 180 کیلومتری از بغداد واقع شده است و شمار زیادی از نظامیان آمریکایی و غیر آمریکایی را در خود جای داده است.

پربیننده ترین خبرها