بررسی لایحه اصلاح قانون صدور چک در دستور کار امروز مجلس

بررسی لایحه اصلاح قانون صدور چک در دستور کار امروز مجلس
يکشنبه 29 فروردين 1400 - 09:07

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

العالم - ایران

جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور ۲۲۵ نماینده آغاز شد.

«احمدامیرآبادی فراهانی» عضو هیات رییسه مجلس اعلام کرد: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن در دستور کار امروز نمایندگان است.

وی افزود: گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده (۱) قانون پولی و بانکی کشور، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش این کمیسیون در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل نیز در دستور کار امروز نمایندگان است.

فراهانی ادامه داد: گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد آن مرکز در مجلس یازدهم و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی (در اجرای تبصره(۱) ماده(۴۵) آیین نامه داخلی مجلس) نیز برای دستور جلسه صحن علنی پیش بینی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور نیز در دستور کار نمایندگان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها