نیروهای مسلح یمن: عملیات آتی با نام شهید «الصماد» انجام می شود

نیروهای مسلح یمن: عملیات آتی با نام شهید «الصماد» انجام می شود
سه شنبه 31 فروردين 1400 - 10:42

در سومین سالروز شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن، سخنگوی نیروهای مسلح این کشور تصریح کرد که عملیات آتی علیه ائتلاف سعودی با نام این شهید انجام می‌شود.

العالم - یمن

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سومین سالروز شهادت «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی که در ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ طی حمله جنگنده‌های سعودی علیه یمن به شهادت رسید، تصریح کرد که عملیات آتی علیه ائتلاف متجاوز به یمن به نام این شهید انجام خواهد شد.

وی در گفت‌وگو با المسیره گفت: نیروهای مسلح یمن خود را برای این عملیات آماده می‌کنند و تنها منتظر اشاره فرماندهی هستند که زمان و مکان مناسب انجام آن را مشخص می‌کند.خون شهید الصماد پایمال نخواهد شد و از بین نخواهد رفت.

سرتیپ سریع این اظهارات را در هنگام بازدید رسمی اعضای شورای عالی سیاسی، وزارت دفاع، ریاست ستاد کل مشترک ارتش از مرقد شهید الصماد بر زبان آورد.

دیروز همزمان با سومین سالروز شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن استانهای صنعاء، ذمار، صعده، الحدیده، حجه و تعز شاهد برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت شهید الصماد بود که تصاویر آن در ادامه می آید:


صنعاء


الحجه


ذمار


صعده


الحدیده

جنگنده‌های ائتلاف سعودی سوم اردیبهشت‌ماه سال گذشته (۱۳۹۷ - ۱۹ آوریل ۲۰۱۸) به کاروان حامل صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در غرب این کشور که برای بازدید از منطقه رفته بود، حمله کردند که بر اثر آن، او به همراه شش تن دیگر از مقامات یمنی شهید شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها