پیام صریح سردار قاآنی به اسرائیل و آمریکا

پیام صریح سردار قاآنی به اسرائیل و آمریکا
سه شنبه 31 فروردين 1400 - 11:05

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت نیروهای مقاومت در منطقه تا تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

العالم - ایران / سیاسی

اسماعیل قاآنی روز سه شنبه در آیین تشییع شهید سردار سید محمد حجازی در گلزار شهدای اصفهان که با حضور شخصیت های سیاسی و لشکری و کشوری و مسوولان نهادها و خانواده های معظم شهدا و اقشار مردم برگزار شد، افزود: امروز جبهه‌های مقاومت از ایران تا لبنان سوریه، فلسطین و یمن فرزندان مقاومت که از این مکتب درس گرفته اند یک اقدام اساسی در مقابل رژیم صهیونیستی دارند، این مسیر مقاومت تا رسیدن به حکومت امام زمان (عج) ادامه خواهد یافت.

وی اظهارداشت :در دفاع مقدس هر کجا نیاز بود در مناطق ماموریتی از پایگاه منتظران شهادت در اهواز تا کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان و قرارگاه قدس انسان‌های نمونه‌ای حضور داشتند که یکی از آنها شهید حجازی بود.

وی یادآور شد: راه شهید حجازی و عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد و مسیری که سردار شهید سلیماتی در میدان مقاومت گسترش داد و شهید حجازی آن را طی می‌کردند این راه درخشان مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته سردار قاآنی این مسیری است که خداوند وعده به پیروزی داده و با صلابت و موفقیت به جلو خواهد رفت و تنها جایی که توقف می‌کند که حکومت جهانی امام زمان تشکیل شود.

فرمانده نیوری قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که هر جا نیاز بود اصفهان جلودار و شهید حجازی در این مصاف پیشتاز بود، تصریح کرد : شهید حجازی بسیج را به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی هدایت کرد و در این دوره آخر خدا به او توفیق داد در عرصه مقاومت بین الملل خدمت کند و حضور او اثرگذار بود.

وی یادآور شد : وقتی رهبران جهادی منطقه مطلع شدند از سیدحسن نصرالله تا هنیه و همه رهبران جهادی یا پیام کتبی یا شفاهی داشتند و عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران داشتند.
قاآنی بیان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب برای این شهیدی که تا روز آخر به عنوان تفسیر عملی مقاومت بود، پیامی سرشار از محبت بود و باید توجه داشته باشیم که این پیام، بیان نماینده امام زمان عج روی زمین است.

وی ادامه داد : رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیفی از شهید حجازی فرمودند او عمری سرا پا مجاهد و فکری پویا داشت و دلی سرشار از ایمان راستین و نیرویی در خدمت اسلام و انقلاب که در مسولیتهای بزرگ و اثرگذار خدمت کرده و در همه سربلند و موفق بوده است.

شهید گرانقدر سردار حجازی پس از دفاع مقدس در سپاه و بسیج و نیز ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت‌های خطیر و مهمی عهده‌دار شد که از جمله آنها می‌توان به فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت ۱۰ سال ، ریاست ستاد مشترک سپاه ، جانشین فرمانده کل سپاه و معاونت آماد ، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح اشاره کرد .

سردار حجازی که در کارنامه خود مدتی مسئولیت سپاه در لبنان را داشت در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت و پس از شهادت سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد سردار پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ، با حکم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، به سمت جانشینی فرماندهی این نیرو منصوب و خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذارد.

استان اصفهان در دوران دفاع مقدس علاوه بر ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یکهزار مفقودالاثر، ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پربیننده ترین خبرها