امارات و رژیم صهیونیستی توافق بهداشتی امضا کردند

امارات و رژیم صهیونیستی توافق بهداشتی امضا کردند
پنج‌شنبه 2 ارديبهشت 1400 - 14:05

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی با رئیس بنیاد خدمات بهداشتی امارات توافقی را برای همکاری در زمینه بهداشت بین رژیم صهیونیستی و امارات امضا کرد.

العالم - امارات

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یولی ادلشتاین، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی و محمد السرکال، رئیس بنیاد تأسیس خدمات بهداشتی امارات توافقی را با حضور عبدالرحمان بن محمد العویس، وزیر بهداشت این کشور برای همکاری در زمینه بهداشت بین رژیم صهیونیستی و امارات امضا کردند.
سایت عبری زبان «I24 NEWS» اعلام کرد، بندهای اصلی این توافق این است که دو طرف اسرائیلی و اماراتی برای تقویت همکاری در زمینه بهداشتی و سلامتی از جمله مقابله با شیوع ویروس کرونا، امنیت سایبری، محافظت از داده‌ها، آموزش پزشکی، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی، نوآوری، تکامل و پیشرفت تکنولوژی و بهداشت عمومی تلاش خواهند کرد.
در این توافق همچنین قید شده است که بازدید متقابل کارشناسان، ایجاد پروژه‌های اقتصادی و بهداشتی در چارچوب گسترده‌تر وجود داشته باشد و این توافق دو طرف را به توسعه روابط مستقیم میان موسسات پزشکی و بهداشتی ترغیب خواهد کرد.
در مراسم امضای این توافق مدیر بخش روابط بین‌المللی، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در امارات و فرستاده رژیم اشغالگر به کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور داشتند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها