قبایل یمن تجاوزهای صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم می کنند

قبایل یمن تجاوزهای صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم می کنند
يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 - 22:57

قبایل یمنی تجاوزهای روز جمعه نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل بر نمازگزاران فلسطین در قدس را محکوم کردند. درپی این تجاوزها ده ها فلسطینی زخمی شده و تعدادی نیز بازداشت شدند.

العالم-یمن

این قبایل در بیانیه ای که از سوی شورای انسجام ملی قبیله ای یمن صادر شد، تجاوزهای مکرر نیروهای صهیونیستی و باندهای شهرک نشین علیه نمازگزاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان را محکوم کردند.

آنها بر موضع خود در قبال سرزمین ها و مقدسات فلسطین تاکید کردند و حمایت و همراهی کامل خود با جنبش های مقاومت با همه ابزارها و امکانات موجود را اعلام کردند.

این بیانیه از جنبش های مقاومت مردمی فلسطین برای جلوگیری از گستاخی و جنایت های پی در پی دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی استقبال کرد. جنبشی که محاصره و فشار علیه مردم فلسطین و نمازگزاران را با شجاعت شکست و رژیم اشغالگر صهیونیستی را به وحشت انداخت.

قبایل یمن از همه ملت ها، قبایل و طوایف آزاده امت دعوت کردند تا مسئولیت خود در حمایت از جنبش های مقاومت را انجام دهند. این مسئولیت به گفته آنها شامل تحریم کالاهای صهیونیستی، آمریکایی و محصولات کشورهای سازش کار، و همچنین گسترش آگاهی، فعالیت و نارضایتی عربی و اسلامی است تا به سوی بازپس گیری و آزادسازی تمامی سرزمین ها و مقدسات اشغال شده حرکت کنیم.

پربیننده ترین خبرها