آماده باش ارتش صهیونیست پیش از تعویق احتمالی انتخابات فلسطین

آماده باش ارتش صهیونیست پیش از تعویق احتمالی انتخابات فلسطین
پنج‌شنبه 9 ارديبهشت 1400 - 11:18

منابع خبری اسرائیلی تأکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی، سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری اسرائیلی از تحرکات ارتش رژیم و آماده‌باش آن در منطقه جنوب فلسطین اشغالی و کرانه باختری خبر دادند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی، آماده‌باش خود را افزایش داده است.

خبرگزاری آناتولی به نقل از این شبکه گزارش داد که نظامیان صهیونیست همچنین در حال بررسی تمامی واکنشهای احتمالی از سمت طرف فلسطینی هستند.

به گزارش این شبکه، به خاطر عدم پذیرش برگزاری انتخابات در قدس اشغالی از سوی تل‌آویو، احتمال دارد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین انتخابات را به تعویق بیاندازد.

بنا بر این گزارش، در صورتی که عباس، تعویق انتخابات را اعلام کند، باعث خشم جنبش حماس خواهد شد؛ چرا که این جنبش خود را در آستانه پیروزی می‌بیند.

این شبکه اذعان کرد: «پیروزی حماس در مجلس قانونگذاری (پارلمان)، کابوس است، ولی با وجود این، چنین اقدامی از سوی ابومازن (محمود عباس) یقینا تنشها را افزایش خواهد داد».

به گزارش این شبکه، ارتش صهیونیست، آماده مقابله با اعتراضات در رام الله است؛ اعتراضاتی که «می‌تواند در سایر مناطق کرانه باختری گسترش پیدا کند و به بروز درگیری با نیروهای امنیتی اسرائیل، ختم شود».

این در حالی است که تشکیلات خودگردان با ارسال نامه به رژیم صهیونیستی درخواست کرده بود که به شش هزار و ۳۰۰ شهروند فلسطینی حاضر در قدس اجازه دهد که در رأی‌گیری مشارکت کنند، ولی صهیونیستها پاسخی به این نامه نداده‌اند.

جنبش حماس نیز پیشتر تأکید کرد که انتخابات در قدس، خط قرمز است و اجازه نخواهد داد که به تعویق بیافتد یا لغو شود.

پربیننده ترین خبرها