ترس صهیونیست ها از حملات سایبری در روز جهانی قدس

ترس صهیونیست ها از حملات سایبری در روز جهانی قدس
پنج‌شنبه 9 ارديبهشت 1400 - 19:18

رژیم صهیونیستی نگران است که در روز جهانی قدس، مواضع و سیستم های اطلاعاتی اش مورد هجوم سایبری قرار گیرد.

العالم -فلسطین اشغالی

شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد "اداره ملی سایبری اسرائیل" احتمال می دهد طی هفته آینده حملات سایبری علیه رژیم اشغالگر صورت گیرد و افزود:" این حملات که ممکن است موجب اغتشاش عمومی شود، بوسیله انتشار مطالب تبلیغاتی صورت می پذیرد که از طریق آن، پیامک هایی ارسال شده و تارنماها هک می شوند".

به گفته این منبع، اداره مذکور پیش بینی می کند که "امسال حملات پراکنده تنها علیه تارنماها صورت نخواهد گرفت، بلکه شامل تلاش برای آسیب رساندن به سیستم اطلاعاتی سازمان های اسرائیلی نیز خواهد بود".

این منبع افزود:" اداره سایبری با عبرت گرفتن از حملات سال گذشته، ابزارهای ویژه ای را ایجاد کرده که می تواند برای جلوگیری از حملات، به دسترسی سازمان ها و شرکت ها به ابزار مخربی که در سایت هایشان پنهان شده کمک کند".

اداره سایبری رژیم صهیونیستی به شرکت ها و شهرک نشینان هشدار داده است که در صورت دریافت لینک یا فایل از منابع غیر رسمی، آن را باز نکنند و اطلاعات شخصی خود مثل گذرواژه یا جزئیات حساب های کاربری خود را برای کسی ارسال نکنند و به پیام هایی که محتوای مشابهی دارند پاسخ ندهند. علاوه بر آن، برای حساب های کاربری خود گذرواژه های قوی تعیین و برنامه های خود را از منابع رسمی دانلود کنند.

پربیننده ترین خبرها