عملیات استشهادی زعتره؛ مبارز و مقاومی تنها و 10 گلوله

چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 - 09:17

در حالی‌که جامعه جهانی قضیه فلسطین را نادیده می‌گیرد، فلسطینیان همچنان فداکاری‌ها و دستاوردهای‌شان را در مواجهه با رژیم اشغالگر در تاریخ ثبت می‌کنند.

العالم- داغ‌های مجازی

برای درک بهتر این قهرمانی‌ها کافی‌ست عملیات استشهادی زعتره در جنوب نابلس را یادآوری کنیم که به زخمی شدن 3 نظامی صهیونیست منتهی شد و حامل پیام هشداری به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوزات علیه قدس بود.

این عملیات استشهادی با واکنش‌های گسترده فلسطینیان همراه شده و کاربران در شبکه‌های اجتماعی از آن استقبال کرده‌اند.

"حلا خلایله" در واکنش به این عملیات در توییتی نوشته است: "مبارز و مقاومی تنها و ده گلوله. تمام جلال و شوکت نصیب آن مبارز استشهادی باد. هر جا که هستی زیر سایه الطاف الهی باشی."

حساب کاربری "سنعود بعد قلیل" نیز نوشته است: "شمار زیادی از نیروهای ارتش ( اسرائیل) در اطفای حریقی، که در خودرویی در روستا عقربا در جنوب نابلس شعله‌ور شد، ناکام ماندند. گفته می‌شود از این خودرو در عملیات روز گذشته زعتره استفاده شد."

در کنار این اظهارنظرها، کاربرانی نیز با انتشار تصاویر و کاریکاتورهایی از عملیات زعتره استقبال کرده‌اند.

کاربری با انتشار کاریکاتوری، از همکاری و هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم اشغالگر انتقاد کرده و نوشته است که گزارش‌ها حکایت از آن دارد که نیروهای امنیتی تشکیلات بسیار تلاش می‌کنند تا مجری عملیات زعتره را بازداشت کنند... اینجا افسر دستگاه امنیتی تشکیلات به افسر ارتش اشغالگر می‌گوید: سرورم ما ماشینِ (شخص) خرابکار را توقیف کردیم.. ."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها