صف‌آرایی بی‌سابقه مقاومت فلسطین در درگیری‌های جاری

صف‌آرایی بی‌سابقه مقاومت فلسطین در درگیری‌های جاری
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 - 10:44

یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی از یک وضعیت نادر در جریان دور اخیر درگیری میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی سخن گفت که تاکنون سابقه نداشته است.

العالم- فلسطین اشغالی

دکتر "سهیل الناطور" در گفت‌وگو با تلویزیون العالم اظهار داشت، برای نخستین بار است که فلسطینیان می‌گویند ما برای مقاومت نظامی توافق داریم و زمان پاسخ را مشخص می‌کنیم و به دشمن هشدار می‌دهیم تا اقدامات سرکوبگرانه علیه ملت مبارز فلسطین در قدس را متوقف کند.

وی تأکید کرد، رهبران صهیونیستی به این تهدید بی‌توجهی کردند ولی آنچه اتفاق افتاد این بود که گروه‌های مقاومت فلسطین آمادگی کامل خود را اعلام کردند و اتاق عملیات نظامی نیز فورا آماده شد و ماموریت‌های هر یک از گروه‌های مقاومت مشخص شد، و همچنین این گروه‌ها به رژیم اشغالگر تا ساعت 6 عصر برای متوقف کردن حملات وحشیانه‌اش علیه فلسطینیان قدس زمان دادند و پس از پایان ضرب‌الاجل، این حملات متوقف نشد و گروه‌ها پاسخ نظامی دادند.

الناطور تصریح کرد، موشک‌های مقاومت که به قدس شلیک شدند به قدس غربی، که بخش اشغالی این شهر محسوب می‌شود، اصابت کردند.

وی به تهدیدهای "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل علیه فلسطینیان اشاره و تأکید کرد که پاسخ مقاومت این تهدید را بی‌تاثیر گذاشت و شهرک‌نشینیان هنوز به مسجدالاقصی وارد نشده بودند که به محض شنیدن صدای موشک فلسطینی پا به فرار گذاشتند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها