اعلام حالت فوق‌العاده در شهر اشغالی «اللد»/ به آتش کشیده شدن چند مرکز پلیس در شهرهای اشغالی «ام الفحم» و «رهط»

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400
03:30
اعلام حالت فوق‌العاده در شهر اشغالی «اللد»/ به آتش کشیده شدن چند مرکز پلیس در شهرهای اشغالی «ام الفحم» و «رهط»
در پی خیزش جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در شهر اشغالی «اللد»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این شهر اعلام حالت فوق‌العاده کرده است.

العالم-فلسطین اشغالی

در پی خیزش جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در شهر اشغالی «اللد»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این شهر اعلام حالت فوق‌العاده کرده است.

از سوی دیگر، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که به دنبال ادامه تنش و درگیری‌ها در شهر اللد، نیروهای امنیتی همچنان در حال خارج کردن صهیونیست‌ها از این شهر هستند.

کانال 12 تلویزیون اسرائیل همچنین اعلام کرد که فلسطینیان خشمگین در شهرهای ام الفحم و رهط، چند مرکز پلیس را به آتش کشیدند.

0% ...

آخرین اخبار

رژیم صهیونیستی با تجاوز به خاک سوریه تعدادی از شهروندان را به شهادت رساند


سقوط بالگرد شرکت آرامکو عربستان با ۱۴ کشته


ابراز نگرانی اتحادیه اروپا از نقض آتش بس؛ غفلت از نقش واشنگتن و تل‌آویو


وزیر خارجه عراق: گفت‌وگو و ارتباط مستقیم رکن اساسی حل و فصل چالش ها است


بقائی: ایران خواستار تعیین جدول زمان‌بندی برای عقب‌نشینی رژیم اسرائیل از لبنان است


نخست‌وزیر عراق بر حمایت از دیپلماسی و پایان جنگ تاکید کرد


عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار کرد


پزشکیان: دولت در جنگ اخیر اجازه نداد زندگی مردم دچار اختلال شود


گفت و گوی تلفنی رئیسان مجالس ایران و لبنان درباره مسائل دوجانبه


پاسخ کوبنده ایران به تجاوز نظامی جدید آمریکا