بایدن خجالت بکش... از کدام حق حرف می زنی؟

بایدن خجالت بکش... از کدام حق حرف می زنی؟
پنج‌شنبه 23 ارديبهشت 1400 - 14:16

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ادعا کرده است که رژیم صهیونیستی حق دارد از خود و (سرزمینش) دفاع کند. وی پس از گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر ابراز امیدواری کرده است که درگیری های شدید با فلسطینی ها تمام شود.

العالم - کشکول

بایدن در کنفرانس خبری ادعا کرده است که امیدوار است که این درگیری ها هر چه زودتر تمام شود هر چند که "اسرائیل" حق دارد از خود در برابر هزاران موشک دفاع کند.

حرف های بایدن مصداق ضرب المثل "از کیسه خلیفه بخشیدن" است. اظهارات بایدن اعترافی ست از سوی آمریکا به جانبداری بی قید و شرط این کشور از رژیم غاصبی که بدون مشروعیت تاریخی، سرزمینی را به زور جنگ اشغال کرده است در حالی که تاریخ و همه اسناد بین المللی، بیانگر عدم شایستگی این رژیم برای ایجاد حکومت در سرزمینی است که هیچ حقی در آن ندارد.

اظهارات بایدن دروغ محض است و زشت است که رئیس جمهور کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می داند تاریخ را نخوانده و نفهمیده است.

همین دیروز (اندکی قبل از شکست فلسطین و اشغال این کشور توسط رژیم صهیونیستی) پلیس فلسطین در کشور فلسطین، در ورودی یافا در قدس شریف، یهودیان و مسافران را بازرسی می کرد و چیزی به نام "اسرائیل" وجود نداشت. (سند شماره 1 )

و تو بایدن، اگر تاریخ سرکرده ها و رؤسای این رژیم جعلی را نخوانده ای ما به تو می گوییم و می دانیم که دولت آمریکا در کاخ سفید و جامعه بین الملل و سازمان ملل این تاریخ را می دانند و هزاران سند وجود دارد که ثابت می کند این کشور نامش فلسطین است و چیزی به نام "اسرائیل" وجود ندارد. یکی از این اسناد گذرنامه ای بود که به یک پناهجوی – تکرار می کنم پناهجو- صهیونیستی به نام "شیمون پرز" داده شد؛ یعنی همان کسی که بعدها شد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سن 21 سالگی چنین ویزایی گرفته است.

اگر نگاهی به این ویزا بیندازید می بینید که در آن نوشته شده است "به خداوند سوگند می خورم که مخلص و امین کشور فلسطین باشم". (سند شماره 2)

و تو بایدن، آیا نقشه کشور فلسطین در مجله (نشنال جئوگرافی) مربوط به سال 1947 را دیده ای؟ یا ده ها نقشه دیگر را که در آن وجود کشور فلسطین اثبات شده است و چیزی به نام "اسرائیل" وجود خارجی ندارد. (نقشه شماره 3)

آیا می خواهی درباره واحد پول فلسطین قبل از شکست یا روزنامه های رسمی فلسطین که در داخل این کشور و دیگر کشورهای اسلامی منتشر می شدند آنهم زمانی که نه تو بودی نه شیمون پرز بشنوی؟ سندهای شماره 4 و 5 را ببین.

نکته قابل توجه این است که دولت های آمریکا اعم از جمهوری خواه و دموکرات همگی دست به سینه در خدمت لابی صهیونیسم در این کشور هستند... ما هیچگاه موضع هوشمندانه و منطقی و عادلانه ای در برخورد با مظلومان جهان ندیده ایم. در حالی که به سرعت به کمک رژیم صهیونیستی می شتابد و از آن دفاع می کند. و این بار هم بایدن خواستار پایان هر چه سریعتر درگیری بین فلسطین و رژیم صهیونیتسی شده است زیرا می داند که طولانی شدن زمان این درگیری، این رژیم را تحلیل و اعتماد شهرک نشینان را به سرکرده ها و سیاستمداران آن از بین می برد و در نهایت باعث فرار آنها از اراضی اشغالی می شود.

سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سالگرد شهادت سید مصطفی بدر الدین گفته بود که توفان موشکی که بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد به این رژیم فهماند که مقاومت قدرتمندتر از آن چیزی است که تصور می شود. و امروز قدرت مقاومت در فلسطین بسیار بالا رفته است.

وی خاطرنشان کرد که موشک هایی که امروز از فلسطین شلیک می شوند، آرزوی شهید سردار سلیمانی و حاج عماد مغنیه و سید مصطفی بدر الدین بودند و دستاوردهای بزرگ امروز نیروی قدس، نتیجه زحمات حاج قاسم سلیمانی است.

سند شماره 1سند شماره 2

سند شماره 3

سند 4سند 5

  • السيد ابو ايمان

پربیننده ترین خبرها