ابوعبیده: موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است

ابوعبیده: موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است
پنج‌شنبه 23 ارديبهشت 1400 - 15:47

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای قسام گفت که هر آنچه داریم را در راه مسجدالاقصی و قدس فدا می کنیم.

العالم – فلسطین

سخنگوی «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره استمرار تجاوزات علیه مسجد‌الأقصی تأکید کرد که موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است.

وی در سخنانی تلویزیونی افزود: دنیا، ناامیدی و ضعف دشمن را دید وقتی که جام خشم خود را با شلیک موشک به آپارتمانهای مسکونی و هدف قرار دادن کودکان و زنان خالی کرد.

ابوعبیده تاکید کرد که اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد که باعث شادمانی و سربلندی مردم فلسطین می شود و کاری می کند که این مردم در برابر جهانیان به مقاومت افتخار کنند.

وی با اشاره به اینکه همبستگی مردم فلسطین، ویژگی نبرد فعلی است، خاطر نشان کرد که حتی یک ساعت در زمینه آمادگی برای درهم کوبیدن مواضع دشمن توقف نمی کنیم.

ابوعبیده یادآور شد که مردم فلسطین باید برای در هم کوبیدن دشمن حول محور مقاومت جمع شوند، ما فقط شمشیر و آتش را به دشمن اهدا خواهیم کرد و تاریخ بهترین گواه بر این مدعاست.

وی با اشاره به شهادت شماری از فرماندهان مقاومت در نبرد شمشیر قدس گفت که هر موقع دشمن اقدام به تجاوز کند، به آن پاسخ خواهیم داد، و حملات موشکی عظیمی به دشمن انجام دادیم که کشورهای منطقه از زمان اشغال فلسطین تاکنون جرات نداشتند یک دهم آن را انجام دهند.

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای قسام گفت که این گروه با موشک عیاش 250 که برد آن بیشتر از 250 کیلومتر است و دارای قدرت ویرانگری بالایی است، فرودگاه رامون در جنوب فلسطین را هدف قرار داده است.

ابوعبیده افزود که هدف قراردادن فرودگاه رامون در چارچوب حمایت از مسجدالاقصی قرار دارد و بخشی از پاسخ ما به ترور فرماندهان مقاومت است.

ابوعبیده گفت که تمام نقاط فلسطین از شمال تا جنوب در تیررس موشکهای ماست و این موشک ها سلاح بازدارنده ماست که هر هدفی را که مشخص کنیم، به یاری خداوند متعال در هم خواهد کوبید.

ابوعبیده خاطر نشان کرد که فرمانده ستاد قسام از شرکتهای هواپیمایی جهانی خواست که پروازهای خود به فرودگاههای فلسطین را فورا متوقف کنند.

گردانهای قسام با صدور بیانیه ای از حمله موشکی مقاومت به تل آویو، بئرالسبع، نتیفوت و پایگاه های تل نوف و نیفاتیم خبر داد.

پربیننده ترین خبرها