لحظه بمباران و تخریب ساختمان وزارت کشور فلسطین در جنوب رفح

لحظه بمباران و تخریب ساختمان وزارت کشور فلسطین در جنوب رفح
پنج‌شنبه 23 ارديبهشت 1400 - 21:08

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، زیرساختها، مقرها و ساختمان‌های دولتی فلسطینی‌ها را بمباران کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

تنش ها و جنگ غزه در حالی وارد سومین روز خود شد که جنگنده‌های اسرائیلی همچنان به بمباران غیرنظامیان در باریکه غزه ادامه می‌دهند و نیروهای مقاومت فلسطین هم در واکنش به تجاوزگری‌های اسرائیل، مناطق مختلف اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار می‌دهند.

در حالی که ارتش اسرائیل اعلام کرد از روز دوشنبه ۱۳۶۹ موشک از غزه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده، گردان‌های عزالدین قسام اعلام کردند با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین نیز حملاتی علیه اسرائیل انجام دادند. این گردان‌ها امروز تل آویو و پایگاه‌های نظامی تل نوف و نیفاتیم را با موشک هدف قرار دادند.

امروز همزمان با عید فطر و به نشانه همبستگی و اتحاد در مقابل وحشیگری صهیونیست و با وجود ادامه حملات رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی صبح امروز نماز عید فطر را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

ساختمان‌های پلیس، وزارت کشور، اطلاعات، اداره‌های گذرنامه، اداره آموزش و پرورش و مراکز امنیتی و حفاظتی «القادسیه، المیناء، البحریة»، دانشکده و مراکز آموزشی پلیس مورد هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

لحظه بمباران ساختمان وزارت کشور فلسطین

پربیننده ترین خبرها