مدیرعامل خبرگزاری آسوشیدتپرس: از حمله اسرائیل به برج الجلاء در غزه بهت‌زده شدیم

مدیرعامل خبرگزاری آسوشیدتپرس: از حمله اسرائیل به برج الجلاء در غزه بهت‌زده شدیم
شنبه 25 ارديبهشت 1400 - 21:35

مدیرعامل خبرگزاری امریکایی آسوشیدتپرس تاکید کرد این خبرگزاری از حمله اسرائیل به برج الجلاء در نوار غزه شوکه و بهت زده شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

« گری پرویت»،رئیس و مدیرعامل خبرگزاری امریکایی آسوشیدتپرس تاکید کرد این خبرگزاری از حمله اسرائیل به برج الجلاء در نوار غزه شوکه و بهت زده شده است.

پرویت در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از حمله ارتش اسرائیل به برج الجلاء و تخریب این ساختمان که محل استقرار دفتر آسوشیتدپرس و دیگر خبرگزاری‌ها در نوار غزه بوده است، دچار شوکه شده و وحشت شدیم.

وی اظهار داشت: اسرائیلی‌ها از خیلی وقت پیش می‌دانستند دفتر ما در آن برج قرار دارد، آنها می‌دانستند که روزنامه‌نگاران در این برج هستند، ما با همکاری وزارت امور خارجه امریکا در تلاش هستیم تا اطلاعاتی بیشتری از دولت اسرائیل به دست آوریم.

مدیرعامل خبرگزاری آسوشیتدپرس با تاکید بر اینکه این تحول به شکل غیر قابل باور، ناراحت‌کننده و آزاردهنده است، اظهار داشت: به سختی توانستیم از تلفات انسانی گسترده نجات یابیم، ده‌ها روزنامه‌نگار و کارمند آسوشیتدپرس در ساختمان حضور داشتند اما خوشبختانه توانستیم در زمان مناسب، آنها را خارج کنیم، به دلیل اتفاق امروز، جهان چیز زیادی درباره رخدادهای غزه نخواهد دانست.

ارتش اسرائیل ساعاتی پیش برج 11 طبقه الجلاء در نوار غزه را طی حمله‌ای موشکی کاملا ویران کرد؛ برجی که دفاتر بسیاری از خبرگزاری‌های بین‌المللی و داخلی در آن قرار داشت.

میدل ایست نیوز

پربیننده ترین خبرها