ویدیویی از ضجه صهیونیست های مجروح شده در حمله موشکی مقاومت

ویدیویی از ضجه صهیونیست های مجروح شده در حمله موشکی مقاومت
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 09:34

صحنه هایی از ناله و ضجه های صهیونیست های مجروح شده بر اثر حمله موشکی شب گذشته مقاومت فلسطین به تل آویو منتشر شده، حملاتی که در واکنش به تجاوزگری این رژیم و بمباران منازل مسکونی و غیر نظامیان فلسطینی در غزه صورت گرفته که از دوشنبه گذشته تا کنون ادامه دارد.  

العالم ـ فلسطین اشغالی

در ویدیوی منتشر شده صحنه هایی از ضجه و ناله های صهیونیست های مجروح شده در حمله موشکی شب گذشته (شنبه) مقاومت فلسطین به تل آویو را مشاهده خواهید کرد، ناله هایی که سیاستمداران صهیونیست با تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از خانه و کاشانه آنها در محله شیخ جراح در قدس و حمله به مسجدالاقصی و کشته و زخمی کردن فلسطینیان نمازگزار در ماه مبارک رمضان آن را کلید زدند.

زخمی صهیونیستنظامیان رژیم صهیونیستی پس از تلاش برای کوچ اجباری فلسطینیان محله شیخ جراح در قدس و سپس تعرض به نمازگزاران فلسطینی در مسجد مقدس الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس از طریق ایجاد درگیری داخل مسجد و استفاده از سلاح، باتوم و شلیک گازهای اشک آور به محاصره نمازگزاران و روزه داران در آن مکان پرداختند و شعله درگیری های گسترده با فلسطینیان بی سلاح را برافروختند.

رژیم صهیونیستی با اقدامات بی پروا و هتاکانه علیه ملت فلسطین و به ویژه هتک حرمت مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان، خط قرمز مقاومت فلسطین را رد کرد و به رغم هشدارهای مقاومت برای پایان دادن به اینگونه اقدامات و بی توجهی صهیونیست ها به این هشدارها در نهایت با پاسخ موشکی فلسطینیان مواجه شد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه گذشته (20 اردیبهشت) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد، همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها