شمشیر قدس؛ مقاومت اینگونه پاسخ اشغالگران را می دهد + فیلم

شمشیر قدس؛ مقاومت اینگونه پاسخ اشغالگران را می دهد + فیلم
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 - 08:05

با وجود پرواز گسترده هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی، گردان های قدس در چهار چوب عملیات شمشیر قدس مواضع نظامی دمشن را با شلیک دهها راکت، در پاسخ به تجازات مداوم این رژیم به مردم در هم کوبیدند

العالم - فلسطین اشغالی

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه (20 اردیبهشت ماه) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در طول 9 روز گذشته، صهیونیست‌ها تاکنون بیش از 212 فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را به شهادت رسانده‌اند، رژیم صهیونیستی با توجه به این که نتوانسته مشکل سیاسی خودش را به سرانجام برساند در برخورد با فلسطینی ها بدون این که عواقب رفتارش را محاسبه کند وحشیانه به فلسطینی ها حمله می کند.

اما از سوی دیگر مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران قدس، از شهر تل آویو پایتخت سیاسی رژیم صهیونیستی تا پادگان های نظامی این رژیم و حتی نیروگاه حساس دیمونا را هدف قرار داده است و از لایه‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حتی گنبد آهنین عبور کرده است، گروه‌های مقاومت قدرت پاسخگویی بسیار بالای خود را به نمایش گذاشته اند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

1

پربیننده ترین خبرها