اسماعیل هنیه:

مقاومت مصمم به دفاع از ملت و مقدسات فلسطین است

مقاومت مصمم به دفاع از ملت و مقدسات فلسطین است
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 - 08:22

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تصریح کرد: مقاومت مصمم به دفاع از ملت و مقدسات فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس آخرین مواضع این جنبش در خصوص تحولات اخیر در اراضی اشغالی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه گفت: مقاومت مصمم به دفاع از ملت و مقدسات فلسطین است.

هنیه همچنین عنوان کرد: مقاومت خود به خوبی می‌داند که اهداف ملت فلسطین در غزه، قدس و یا هر مکان دیگری را چگونه باید محقق سازد. پیش از این نیز، هنیه گفته بود: آنچه که تاکنون رخ داده است نقطه عطفی در یک نبرد نامحدود برای بازپس گیری حقوق سلب شده فلسطینیان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه‌های مقاومت فلسطین با هدف حمایت از قدس و مقدسات فلسطین وارد نبرد علیه رژیم صهیونیستی شدند. تحولات مختلف در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ جملگی حاکی از بازگشت وحدت به سراسر فلسطین هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس یادآور شد: نبرد شمشیر قدس این مسأله را به جهانیان ثابت کرد که قدس مسأله ای نیست که به مرور زمان فراموش شود. قدس، در قلب مسأله فلسطین جای دارد. آمریکایی‌ها و متحدان غربی آنها باید معنا و مفهوم تحولات کنونی در اراضی اشغالی را به خوبی متوجه شوند و پیام این تحولات را دریافت کنند.

مهر

پربیننده ترین خبرها