شبکه العربیه عربستان سعودی؛ رسانه صهیونیست‌ها

شبکه العربیه عربستان سعودی؛ رسانه صهیونیست‌ها
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 - 17:40

رسانه های عربستان سعودی یکی از مهمترین تریبونهای حمله به محور مقاومت، آرمان فلسطین و تمام مخالفان سیطره آمریکا و ددمنشی اسرائیلی هستند.   

العالم – کشکول

یکی دیگر از ماموریتهای این رسانه ها، ایجاد یاس و ناامیدی و فساد در میان جوانان عرب و توجیه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و وابستگی به آمریکا و غرب است.

در این میان، شبکه العربیه ید طولایی در زمینه درغگویی علیه مقاومت اسلامی و حمایت از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه دارد.

این شبکه در خبری کاملا دروغ که هدف از آن ایجاد یاس و ناامیدی در میان رزمندگان مقاومت بود، گزارش داد که خانواده های شماری از رهبران مقاومت برای فرار از پیامدهای جنگ، راهی مصر شده اند، اما وزارت کشور دولت غزه این خبر را تکذیب کرد.

گرچه رسانه های سعودی از منابع مالی هنگفتی برخوردار هستند اما به خاطر همین دروغگویی و سرسپردگی شان به رسانه های صهیونیستی، هیچ ارج و قربی حتی در میان مخاطبانشان در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ندارند.

کارشناسان معتقدند که دروغ پردازهای تریبونی صهیونیستی به نام شبکه العربیه درباره فرار خانواده رهبران مقاومت به مصر به خاطر شوک شدیدی است که بر اثر ضربات سهمگین مقاومت به دشمن وارد شده است.

رژیم صهیونیستی اخیرا صفحه ای در توئیتر به نام "اسرائیل بالعربی" راه اندازی کرده که با انتشار تصاویر حمله هوایی صهیونیستی به نوار غزه، آیات سوره فیل را در کنار آن منتشر کرده است.

روشن است که مشاور این صفحه یک سعودی است به این دلیل که از آیات قرآن کریم استفاده کرده است، اما گویا یادش رفته آیات سوره فیل در اصل در محکومیت رژیمی است که می کوشد مسجدالاقصی را ویران کرده و بر ویرانه های آن هیکل سلیمان را بسازد مانند ابرهه که قصد داشت کعبه را منهدم کند تا در ازای آن کلیسایی در یمن بسازد، اما خداوند متعال مکر فریبکاران را در قدس به آنان بازخواهد گرداند همانطور که در مکه چنین کرد.

پربیننده ترین خبرها