سخنگوی حماس: زمان اخراج سفرای صهیونیست از کشورهای عربی فرا رسیده است

سخنگوی حماس: زمان اخراج سفرای صهیونیست از کشورهای عربی فرا رسیده است
پنج‌شنبه 30 ارديبهشت 1400 - 17:00

همزمان با تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه، سخنگوی حماس گفت که زمان آن شده، کشورهای عربی و اسلامی سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر لزوم اخراج سفیران رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی و اسلامی و پایان دادن به تمامی ابعاد عا‌دی‌‌سازی روابط تأکید کرد.

سخنگوی حماس درباره پیام مقاومت به کشورهای سازشگر در نبرد کنونی، گفت: «عادی‌سازی روابط بزرگترین خطر برای قدس، مسجد الاقصی، ملت فلسطین و همچنین منطقه است. درواقع اکنون زمان آن رسیده است که سفرای صهیونیست از کشورهای عربی و اسلامی اخراج شوند و به تمام ابعاد عادی‌سازی روابط پایان داده شود».

فوزی برهوم در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره اهداف مقاومت و به‌ویژه حماس در آینده نزدیک و چشم‌انداز دور در رویاروی با دشمن، اظهار داشت که هدف حماس از تقابل با دشمن دست‌یابی به اهدافی راهبردی برای ملت فلسطین است که با آن خون فلسطینیان، سرزمینشان و مقدسات آن از تجاوزها و کارشنکنی‌ها مصون بماند.

برهوم درباره تفاوت جنگ فعلی با نبردهای پیشین گفت که در هر یک از نطقه‌های عطف جنگ با دشمن، تجربه و توانمندی‌ها برای برخورد با آن‌ها بیشتر می‌شود.

او افزود، ما در این نبرد از نظر سیاسی، نظامی، مردمی یکپارچه شدیم و تسلیحات جدیدی وارد [عرصه] کرده‌ایم که دشمن با دیدن آن به‌شدت شوکه شده است.

سخنگوی حماس در پایان اظهار داشت: «ما به تمام ابعاد حمایت مادی، نظامی، سیاسی و رسانه‌ای نیازمندیم و از تمام کسانی که در کنار ما ایستاده‌اند تشکر می‌کنیم. از کشورهای عربی و اسلامی کمک‌های بیشتری خواسته می‌شود. طبیعتا ایران در این حمایت‌ها حضور دارد».

فارس

پربیننده ترین خبرها